Announcement

Collapse
No announcement yet.

M3 3.0 -94 Perä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jesper
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2004
    • 1447

    M3 3.0 -94 Perä

    Eli kertokaa joku mua paljon viisaampi että saanko menemään ihan suoraan
    tollasen M3:sen perän omaan 328ci E36 -95:seen????
  • Jesper
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2004
    • 1447

    #2
    M3 3.0 -94 Perä

    Eli kertokaa joku mua paljon viisaampi että saanko menemään ihan suoraan
    tollasen M3:sen perän omaan 328ci E36 -95:seen????

    Comment

    • KFZ-Koenig
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2003
      • 2900

      #3
      Voisko tän postaa viel parille muulle osiollekin? Kai nyt yks ois taas riittäny vai???
      Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

      Comment

      • Jesper
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2004
        • 1447

        #4
        Otahan pikkunen ihan rauhallisesti! En oikeen tienny kummalle palstalle
        tää aihe olis kuulunu... ja olis aika helvetin kova kiire tiedolla!

        Comment

        • ojahauki
          Bimmer Rookie
          • Apr 2003
          • 80
          • Imatra

          #5
          "offtopic" Tuli vaan tuosta perästä mieleen kun omasta autosta puhkesi viime reissulla takarengas ja vaihdoin vararenkaan 17" tilalle kun muut renkaat kooltaan 18". Jälkeenpäin ajateltuna ei taida tehdä kovin hyvää kun toinen rengas pyörii suhteessa lyhyemmän matkan kuin toinen rasittaen perää? Ajelin kuitenkin 300km takas kotia...

          Tuossahan tuo nyt seisoo ennenkuin tulee uudet renkaat postista...

          Joo, ja autohan oli -94 m3
          M3 e36 3.0 -94

          Comment

          • Hemi
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 18880
            • Pirkanmaa

            #6
            Tuo 18" tai 17" vannehalkaisija EI OLE yhtäkuin renkaan vierintäkehä. Eli siinä sinun käyttämässäsi 17" rengas voi olla halkaisijaltaan isompi kuin se 18".
            Minkä kokoiset?

            Comment

            • ojahauki
              Bimmer Rookie
              • Apr 2003
              • 80
              • Imatra

              #7
              18" 255/35 ja 17" 235/40
              M3 e36 3.0 -94

              Comment

              • Hemi
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2004
                • 18880
                • Pirkanmaa

                #8
                Eli tuon 18" vierintäkehä uutena on n.1930mm ja käyttämäsi 17":n vierintäkehä puolestaan 1895mm, eli tässä tapauksessa 17":n on vierintäkehän nimelliseroa tosiaan on n.35mm. jos 17":nen olisikin 45-profiilinen, olisi sen vierintäkehä n.1965mm. Eli vannehalkaisija EI KERRO renkaan ulkohalkaisijasta yhtään mitään.
                Tässä tapauksessa tuo 17" ja 18" vierintäkehäero on sen verran pieni että sillä ei ole merkitystä suhteessa tasauspyörästöön.
                Kysymys: Kuinka monta metriä saa tässä tapauksessa ajaa jotta tasauspyörästö joutuu pyörähtämään vierintäkehien erotuksena yhden täyden kierroksen?

                Comment

                • Sami
                  BTCF Member
                  • Oct 2002
                  • 1332
                  • Kajaani

                  #9
                  Originally posted by Jesper
                  Eli kertokaa joku mua paljon viisaampi että saanko menemään ihan suoraan
                  tollasen M3:sen perän omaan 328ci E36 -95:seen????
                  Et saa...

                  Comment

                  • Jesper
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2004
                    • 1447

                    #10
                    Kiitos!

                    Comment

                    • Sene
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2003
                      • 925
                      • Enschede, The Netherlands

                      #11
                      Originally posted by Hemi
                      Eli tuon 18" vierintäkehä uutena on n.1930mm ja käyttämäsi 17":n vierintäkehä puolestaan 1895mm, eli tässä tapauksessa 17":n on vierintäkehän nimelliseroa tosiaan on n.35mm. jos 17":nen olisikin 45-profiilinen, olisi sen vierintäkehä n.1965mm. Eli vannehalkaisija EI KERRO renkaan ulkohalkaisijasta yhtään mitään.
                      Tässä tapauksessa tuo 17" ja 18" vierintäkehäero on sen verran pieni että sillä ei ole merkitystä suhteessa tasauspyörästöön.
                      Kysymys: Kuinka monta metriä saa tässä tapauksessa ajaa jotta tasauspyörästö joutuu pyörähtämään vierintäkehien erotuksena yhden täyden kierroksen?
                      Pyöreesti joku 50
                      F11 LCI 535xi


                      Ex.

                      E36 320i sedan
                      E36 LCI 328i coupe
                      E61 LCI 530xi

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎