Mitään yksiselitteistä tietoa tai vastausta ei haulla löytynyt joten laitetaas uusi.
Sigun e36 325 on aikas hengeton alle 3500rpm. Ja noilla kierroksilla sitten potkaisee kuin ylemmän avun saattelemana. Varsinkin tuon automaatin kanssa todella ärsyttävää, ja n. 3000rpm on mielestäni aivan kuollut kohta. Yläkierroksilla kyllä sitten mennään sen verran kuin tommoselta voi ikinä odottaa. Ylävireä moottorihan tuo on vanoksellisenakin mutta noin huono se ei silti kyllä ehjänä voi olla.
Kuumana kuuluu myös rallatus. --> Vanos? Kulutus myös vähän yläkantissa ehkä.
Oliko tähän M50b25:een vanosremontti jotenkin hankalampi, kalliimpi ja erikoisempi kuin uudempiin? Tällainen muistikuva mulla.
Onko missään yksityiskohtaista paikkansa pitävää ohjetta saatavilla? Sekä mitä osia ja mistä?
Tietysti tonnin autoon ei viidensadan korjausta kannata tietenkään tehdä.
Sigun e36 325 on aikas hengeton alle 3500rpm. Ja noilla kierroksilla sitten potkaisee kuin ylemmän avun saattelemana. Varsinkin tuon automaatin kanssa todella ärsyttävää, ja n. 3000rpm on mielestäni aivan kuollut kohta. Yläkierroksilla kyllä sitten mennään sen verran kuin tommoselta voi ikinä odottaa. Ylävireä moottorihan tuo on vanoksellisenakin mutta noin huono se ei silti kyllä ehjänä voi olla.
Kuumana kuuluu myös rallatus. --> Vanos? Kulutus myös vähän yläkantissa ehkä.
Oliko tähän M50b25:een vanosremontti jotenkin hankalampi, kalliimpi ja erikoisempi kuin uudempiin? Tällainen muistikuva mulla.
Onko missään yksityiskohtaista paikkansa pitävää ohjetta saatavilla? Sekä mitä osia ja mistä?
Tietysti tonnin autoon ei viidensadan korjausta kannata tietenkään tehdä.
Comment