eli e21 turbotus on menossa, löytyy m10b20 kone k-jetillä mutta myös tupla dellortot. eli kummat kannattaa laittaa? olen vähän epävarma tuon k-jetin suhteen, toimiiko paineenalaisena? kaasarit olis ainakin varmempia. pistäkää kokemuksia k-jetin turbotuksesta!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m10 turbo k-jet?
Collapse
X
-
dellorttoja on paineistettuja ja ei paineistettuja jälkimmäiset ei sovellu turbolle. K-jet turboja on tehdastekoisina mm. saab ja volvo niistä ottaa bemuun järjestelmäpaineen säätimen niin pitäis pelata.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
-
-
mulla on paineistetut lortot. juu tiedän että noita alkuperäisiä turbo k-jet osia voi käyttää, mutta lähinnä ihmettelin että miten tuo perus k-jet pelittäisi?315 turboprojekti -82
323i -81
323i -79
R80/7 -81
Comment
-
-
tuli päätös tehtyä...kaasareilla edetään, niinkuin tuon ikäisissä autoissa kuuluu
Tuli selvitettyä vakio k-jetin turbotus mahdollisuus; eil muillekkin tiedoksi että ei se oikein käy, ainakaan jos ajatteleekin tehoja jotka lähenevät 200hv.315 turboprojekti -82
323i -81
323i -79
R80/7 -81
Comment
-
Comment