Announcement

Collapse
No announcement yet.

kansi halki! 325 TIC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jeppe2
    Bimmer Rookie
    • Aug 2004
    • 70

    kansi halki! 325 TIC

    kannen halkeaminen...mistä johtuu?? 325 TIC
    Last edited by jeppe2; 29-05-2005, 13:36.
    kesää odotellessa...
  • jmp2002
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 5727
    • Rovaniemi

    #2
    ettei olisi nakutus, mikä on vissiin ainoa mikä tuhoaa koneen..
    E30 325i Touring -89
    E30 325i touring -88 m50tbo
    G20 330e M-Sport -20

    Comment

    • Rolli
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2004
      • 1067
      • Kausala city

      #3
      kuumeneminen halkasee noit 12 tappisen kansii nokka-akselin alta.
      E34 530d -94 M-Sport

      Comment

      • jeppe2
        Bimmer Rookie
        • Aug 2004
        • 70

        #4
        Originally posted by Rolli
        kuumeneminen halkasee noit 12 tappisen kansii nokka-akselin alta.
        noniimpä tietysti!!se on just nokan alta kokomatkalta halki!! ensin meni pahvi ja sitte keitti!! eli siinä se syy miks se kansi halkes...ja nyt ottaa päähän kun noita m20b25 kansia ei löydy käytettynä mistään..ja uus maksaa vajaan tonnin!!! :( voi prrrrkle
        kesää odotellessa...

        Comment

        • Guest's Avatar

          #5
          M20b25

          Moro!

          Mulla olis yks ehjä m20b25 kansi missä on kutosessa ihan pieniä jälkiä ku joskus tulpasta irtos sivuelektrodi ja se kerkes pari kertaa hypätä koneessa ennen ku pääs pois pakopuolelle.

          Tarvittaessa pelkkä kansi, löytyy myös TODELLA hyvä nokka ja venat yms. jos on tarvetta.

          Jos kiinnostaa niin pistä tarjous [email protected] tai vastaa tähän

          Comment

          • jeppe2
            Bimmer Rookie
            • Aug 2004
            • 70

            #6
            Originally posted by E28 M5
            Moro!

            Mulla olis yks ehjä m20b25 kansi missä on kutosessa ihan pieniä jälkiä ku joskus tulpasta irtos sivuelektrodi ja se kerkes pari kertaa hypätä koneessa ennen ku pääs pois pakopuolelle.

            Tarvittaessa pelkkä kansi, löytyy myös TODELLA hyvä nokka ja venat yms. jos on tarvetta.

            Jos kiinnostaa niin pistä tarjous [email protected] tai vastaa tähän
            no kerro kannen hinta!!!!!
            kesää odotellessa...

            Comment

            • dunkelblau
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2003
              • 1151
              • Uusimaa

              #7
              Originally posted by jeppe2
              kannen halkeaminen...mistä johtuu?? 325 TIC
              Suoraan kysymykseen suora vastaus: Ajat 6-pyttysellä ahdetulla _rivimoottorilla_. Lämpörasitus on kannelle suht rankka, mikäli ajon jälkeen heität vauhdista kuumana sammuksiin ilman minsan-parin tyhjäkäyttöä ja lämmön tasaannutusta.

              Kaikkien rekkamiesten tää ainaki pitäs tietää... (sitäpaitsi mullon vaan ABEC)

              Edit: Ja tietystihän ajoit kansipulttien ja tiivisteen kestävyyteen soveltuvilla ahdoilla...
              Last edited by dunkelblau; 31-05-2005, 23:38.
              "Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007

              Comment

              • mr.b
                Bimmer Rookie
                • Nov 2004
                • 169
                • pietarsaari

                #8
                pistä M20B20 kansi !!
                virtaa tarpeeksi, yli 500hp 2.5 nokkala. paksumpi valu ja kestää paremin. katsokaa mallia ---> http://www.ticco.com/ cars / my cars / bmw 318 is (2.5 turbo)... jne..

                ruotsiksi infot, ei kai ongelma...
                BMW 320iA Touring -95
                Porsche 944 -86
                Buell xb9r -03
                Marin san rafael ~89
                Jalat -70

                Comment

                • jeppe2
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2004
                  • 70

                  #9
                  Originally posted by mr.b
                  pistä M20B20 kansi !!
                  virtaa tarpeeksi, yli 500hp 2.5 nokkala. paksumpi valu ja kestää paremin. katsokaa mallia ---> http://www.ticco.com/ cars / my cars / bmw 318 is (2.5 turbo)... jne..

                  ruotsiksi infot, ei kai ongelma...
                  no minä en ainakaa ymmärrä tuosta muuta ku et 2l kansi ja 2,5l nokka.....mut pitäiskö se sit taas säätää uudestaan jos noin tekis???
                  kesää odotellessa...

                  Comment

                  • jeppe2
                    Bimmer Rookie
                    • Aug 2004
                    • 70

                    #10
                    varmaa halvemmala pääsis kun ostais suoraan uuden kannen!! kun en usko että saan toimimaan tuon 2l kannella...ja on jo "vähän" kiire saada auto ajokuntoon!!
                    kesää odotellessa...

                    Comment

                    • wj
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2003
                      • 3253
                      • Järvenpää

                      #11
                      Originally posted by jeppe2
                      varmaa halvemmala pääsis kun ostais suoraan uuden kannen!! kun en usko että saan toimimaan tuon 2l kannella...ja on jo "vähän" kiire saada auto ajokuntoon!!
                      Viet sen koneistamolle. Pyydät sen tekee 2.5l venoille sopivaks ja muotoilee palotilat.
                      Tuskin hintaa tulee niin paljoa kuin uuden 2.5l kannen ostaminen
                      - 2006 Mustang cabriolet
                      - Sleekcraft Enforcer 28'

                      Comment

                      • L.H
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2003
                        • 2481
                        • Lohja

                        #12
                        Originally posted by Wittu_joo
                        Viet sen koneistamolle. Pyydät sen tekee 2.5l venoille sopivaks ja muotoilee palotilat.
                        Tuskin hintaa tulee niin paljoa kuin uuden 2.5l kannen ostaminen
                        Siihen samalla kansiremppa päälle ja taas puhutaan +-1000 eurosta..
                        “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

                        Comment

                        • mr.b
                          Bimmer Rookie
                          • Nov 2004
                          • 169
                          • pietarsaari

                          #13
                          siitä olisi vaan ollut hyvä kopsata toimiva kone resepti... 500+hp 98 bensalla, 11.66 varttimaili, ja sillä autolla ON ajettu 290+ km/h huippuja...
                          BMW 320iA Touring -95
                          Porsche 944 -86
                          Buell xb9r -03
                          Marin san rafael ~89
                          Jalat -70

                          Comment

                          • Soiled
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2004
                            • 3216
                            • Mystinen Kuopio

                            #14
                            Originally posted by Wittu_joo
                            Viet sen koneistamolle. Pyydät sen tekee 2.5l venoille sopivaks ja muotoilee palotilat.
                            Tuskin hintaa tulee niin paljoa kuin uuden 2.5l kannen ostaminen
                            Eikös tuo 2.0l kanteen pitäisi käydä suoraan nuo 2,5l venat? Luin tältä foorumilta jokus jostain kansi-toopicista, että seetit on sen verta suuret jotta nuo isommat venta menee suoraan paikoilleen...
                            Mystinen.Fi @ FB
                            IG @tarmohanninen
                            http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
                            Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
                            Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
                            Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.

                            Comment

                            • tolppa
                              Bimmer Rookie
                              • Oct 2004
                              • 69
                              • savonlinna

                              #15
                              kyllä siitä 2.5:sen kannestakin varmasti sen 500 heppaa saa....Mutta 2-litraisen kansi on tietty tunnetusti parempi työstämistä ajatellen,kun on mistä töystää.jos 2-litraisen kannen laitat ja et työstä siitä identtistä 2.5-sen kanteen nähden..niin on varmasti syytä käyttää läppäriä kiinni ja säätää uudelleen.Onko auto muuten Savonlinnasta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎