Announcement

Collapse
No announcement yet.

M57 kovavauhtipyörä ja sre 765 asetelman asennus ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jouni.325
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2007
    • 2860

    M57 kovavauhtipyörä ja sre 765 asetelman asennus ongelma

    Onko Täällä kukaan asentanut bmw m57 sre 765 asetelmaa?


    Tuossa omaan käyttikseen hommasin kovan vauhtipyörän

    (http://www.dualmassflywheel24.com/43...0359-10-detail)

    Ja kaverikse sre 765 asetelman, monesti täältä lukenut et pitäis mennä muttei sovi millään, Asetelman halkaija noin 8mm isompi mitä vauhtipyörä.
    Onko muilla ollut ongelmia?
    Last edited by jouni.325; 24-09-2017, 01:35.
    Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873


    Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
    https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
    Myös projekti kertomus fasessa
  • Pazi88
    Moderator
    • Jan 2007
    • 11120
    • Oulu

    #2
    Eihän tuossa sivulla missään lue että -765 tai m5 asetelma passais edes.

    Instagram, YouTube kanava
    ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

    Comment

    • jannmann
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 5856
      • Joccis City

      #3
      Originally posted by jouni.325 View Post
      Onko Täällä kukaan asentanut bmw m57 sre 765 asetelmaa?


      Tuossa omaan käyttikseen hommasin kovan vauhtipyörän

      (http://www.dualmassflywheel24.com/43...0359-10-detail)

      Ja kaverikse sre 765 asetelman, monesti täältä lukenut et pitäis mennä muttei sovi millään, Asetelman halkaija noin 8mm isompi mitä vauhtipyörä.
      Onko muilla ollut ongelmia?
      Varmasti on ollut ongelmia jos ei lueta ilmoitusta ja yritetään vakiolle aseltelmalle tarkoitettuun pyörään sovittaa 765 asetelmaa.
      Aprilia RSV4

      Comment

      • bemmeri
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2006
        • 4181

        #4


        -765 kygälle vauhtipyörän pitäisi näyttää jokseenkin tälle. Vähän riippuu levyn paksuudesta, mutta n. 9mm levyllä vauhtipyörässä on vajaa millin porras.




        Aloittajan ehkä kannattaisi hankkia vauhtipyörälle sopiva kytkin ja myydä tuo -765 pois. Tai jos onnistuisi palauttaa/vaihtaa tuo VP, jos haluaa välttämättä käyttää tuota -765:sta.
        EVERYTHING | WORKS

        Comment

        • jouni.325
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2007
          • 2860

          #5
          Originally posted by bemmeri View Post


          -765 kygälle vauhtipyörän pitäisi näyttää jokseenkin tälle. Vähän riippuu levyn paksuudesta, mutta n. 9mm levyllä vauhtipyörässä on vajaa millin porras.




          Aloittajan ehkä kannattaisi hankkia vauhtipyörälle sopiva kytkin ja myydä tuo -765 pois. Tai jos onnistuisi palauttaa/vaihtaa tuo VP, jos haluaa välttämättä käyttää tuota -765:sta.
          Täytyy selvittää mikä oia paras vauhtipyörä tohon, onko ehdotuksia?
          Tää meni vähällä vituukai, ei toi englanti taitu yhtään👎
          No ei se mitään.
          Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873


          Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
          https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
          Myös projekti kertomus fasessa

          Comment

          • Daa Daa
            BTCF Member
            • Aug 2004
            • 910
            • Jyväskylä

            #6
            Eikös helpointa ole hommata tuohon vauhtipyörään sopiva asetelma? Sachs sre 883082 001243 sopii tuohon vauhtipyörään, kerran tuo pyörä on valmistajan mukaan tehty korvaamaan alkuperäinen kaksoismassapyörä.

            Mulla olisi yksi vauhtis vailla tuollaista 765 asetelmaa.. :think

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎