Announcement

Collapse
No announcement yet.

188k välitysten yhteensopivuus ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMW525Xda
    BTCF Member
    • Feb 2014
    • 8681
    • Xxxxxx

188k välitysten yhteensopivuus ?

Sopiiko kaikkien 188k perien välitykset keskenään murikoiden kanssa ?.

Että voinko ostaa esimerkiksi E39 188k perän ja ottaa siitä 3,46 välityksen ja laittaa E46 188k perän sisään ja käyttää E46 vetareiden päät kasauksessa edelleen ?. Noissa malliesimerkin perissä eroa on ulkoisesti ilmeisesti vain vetarien päiden halkaisijassa.
  • jannmann
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 5856
    • Joccis City

Originally posted by BMW525Xda View Post
    Sopiiko kaikkien 188k perien välitykset keskenään murikoiden kanssa ?.

Että voinko ostaa esimerkiksi E39 188k perän ja ottaa siitä 3,46 välityksen ja laittaa E46 188k perän sisään ja käyttää E46 vetareiden päät kasauksessa edelleen ?. Noissa malliesimerkin perissä eroa on ulkoisesti ilmeisesti vain vetarien päiden halkaisijassa.
    Jos ero vain vetareiden tumpeissa, eikö kannattaisi vaihtaa vain ne siihen e39 perään?
    Aprilia RSV4

Comment

• BMW525Xda
      BTCF Member
      • Feb 2014
      • 8681
      • Xxxxxx

Originally posted by jannmann View Post
      Jos ero vain vetareiden tumpeissa, eikö kannattaisi vaihtaa vain ne siihen e39 perään?
      Tätä aloin kirjoittamisen jälkeen itsekin pohtia. Huomasin että takakansi taitaa olla myös erona mutta käy ristiin. Nyt kun löytyisi faktaa noiden yhteensopivuudesta olisi tyrkyllä parikin sopivaa 188k perää mikkihiiri välityksillä.

Comment

• petrolhead
        Moderator
        • Feb 2004
        • 13793
        • Hyvinkää

semi OT
        Omissa räpläilyissä olen ollut toistuvasti tilanteessa jossa ei löydy oikein tietoa sopiiko osat X ja Y yhteen tai saako niitä sopimaan/toimimaan. Milloin mahdollista, oon laittanu kättä taskuun ja hommannu osat ja ottanut itse selvää.
        Toivottavasti joku osaa vastata sun kysymykseen .
        Last edited by petrolhead; 08-06-2017, 17:40.
        2015 VW Crafter
        1984 BMW 316
        2009 Kawasaki Ninja 250RRR
        petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
        "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

Comment

• BMW525Xda
          BTCF Member
          • Feb 2014
          • 8681
          • Xxxxxx

Originally posted by petrolhead View Post
          semi OT
          Omissa räpläilyissä olen ollut toistuvasti tilanteessa jossa ei löydy oikein tietoa sopiiko osat X ja Y yhteen tai saako niitä sopimaan/toimimaan. Milloin mahdollista, oon laittanu kättä taskuun ja hommannu osat ja ottanut itse selvää.
          Toivottavasti joku osaa vastata sun kysymykseen .
          Totta ja saatankin näin tehdä. Mukavampaa olisi jos jollain olisi tietoa niin ei jäisi tallin kulmalle lisää turhaa romurautaa. Luotan tällä foorumilla olevan tietoa asiasta mutta tavoittaako kysymys hänet jolla tieto on jää nähtäväksi.

Comment

• jannmann
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 5856
            • Joccis City

Originally posted by BMW525Xda View Post
            Totta ja saatankin näin tehdä. Mukavampaa olisi jos jollain olisi tietoa niin ei jäisi tallin kulmalle lisää turhaa romurautaa. Luotan tällä foorumilla olevan tietoa asiasta mutta tavoittaako kysymys hänet jolla tieto on jää nähtäväksi.
            Jos noi perät on Suomessa niin äkkiä vaan vertaamaan paikan päälle tai vastaavasti vertaamaan hyviä kuvia.
            Ei tällainen asia ole niin vaikea, että kannattaa miettiä ja murehtia viikkoja mahdollista tietoa odottaen.

Entäs jos joku on jo maksanut oppirahat(saanut tiedon laittamalla kättä taskuun) ja sen pihalla on sen johdosta romurautaa....
            Ei kaikki jaa välttämättä sitä tietoa minkä selvittämiseen on pistetty rahaa.
            Vaikka tämä foorumi mahtava tiedonlähde onkin, ilmaisia lounaita on kovin vähän.
            Aprilia RSV4

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎