Eli itselläni olisi tarkoitus ahtaa m20b23. Mitenkä saa syttyä säädettyä (Ei ole jakajaa) ja minkälaiseen tehoon vakio suuttimet riittää ja minkälaisiin suuttimeen kannattaa päivittää? Vakiota moottorissa on kaikki.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 turbosta kysymyksiä.
Collapse
X
-
Originally posted by jupeli View PostEli itselläni olisi tarkoitus ahtaa m20b23. Mitenkä saa syttyä säädettyä (Ei ole jakajaa) ja minkälaiseen tehoon vakio suuttimet riittää ja minkälaisiin suuttimeen kannattaa päivittää?
Helpoimmalla sitä voi säätää kun vaihdat moottorinohjauksen olettaen että se on vakio tavaraa vielä. Mekaanisesti tuollaisia sytkiä ei saa käänneltyä.
-
-
Originally posted by jupeli View PostEli itselläni olisi tarkoitus ahtaa m20b23. Mitenkä saa syttyä säädettyä (Ei ole jakajaa) ja minkälaiseen tehoon vakio suuttimet riittää ja minkälaisiin suuttimeen kannattaa päivittää? Vakiota moottorissa on kaikki.Originally posted by Muurahainen View PostEt kyllä kertonut oikein mitään valaisevaa moottorinohjauksesta joten oletetaan että tuo on e30 motronic.
Helpoimmalla sitä voi säätää kun vaihdat moottorinohjauksen olettaen että se on vakio tavaraa vielä. Mekaanisesti tuollaisia sytkiä ei saa käänneltyä.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostEt kyllä kertonut oikein mitään valaisevaa moottorinohjauksesta joten oletetaan että tuo on e30 motronic.
Helpoimmalla sitä voi säätää kun vaihdat moottorinohjauksen olettaen että se on vakio tavaraa vielä. Mekaanisesti tuollaisia sytkiä ei saa käänneltyä.
Comment
-
-
Originally posted by jupeli View PostAutohan siis tosiaan -89 e34 520 johon tuo kone heitetty, jakaja poistettu vaihtaessa :think ?
Näillä tiedoilla ei paljon voi sanoa asiasta oikeastaan mitään pitävää.
Jos siellä on motronic pitää se uudelleen ohjelmoida jos haluat sytkää säätää. Helpointa tähän on se ohjauksen vaihtaminen toiseen.
Comment
-
Comment