Announcement

Collapse
No announcement yet.

M52TU pakoputken laippa ja mutterit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • petterihi
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2015
    • 622
    • Kerava

    M52TU pakoputken laippa ja mutterit

    Suunnittelin ottavani kardaanin alas mutta sitä ennen E39:ssä tarvitsee ottaa pakoputki ja suojapellit pois. En viitsinyt edes aloittaa kun katselin minkä näköiset kolme mutteria pakoputken ja pakosarjan kiinnityksestä löytyi. Kamera teki tenän joten ei photoa, mutta kaksi näytti about mutterilta ryönän alta ja yksi oli lähinnä uros-torxin näköinen.

    Millä noita kannattaisi lähteä irroittamaan? Kuparimuttereita niiden kait pitäisi olla... Itse (pinna)pultti lienee kiinni pakosarjassa eikä sitä huvittaisi alkaa porailemaan pois.
    E39 523iA Touring -00
    --
    E39 523 osia edullisesti
    Vuokrataan E39 Touring isojen puslien ulosvetäjää
  • Clavurion
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 9157
    • Oulu

    #2
    Kuparimuttereita ne on ainakin orkkiksena. Lämpöä, lämpöä ja sitten kokeilemaan.
    E39 530dA -02 M-Sport
    E53 X5 3.0dA -06 Sport
    * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
    Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

    Comment

    • temekki
      Bimmer Rookie
      • Jun 2015
      • 40
      • suami

      #3
      Ne laippaliitokset tuppaa olemaan vanhemmissa vehkeissä melkonen työmaa. Jos ei lämmittämällä lähde suosiolla niin täältä kannattaa käydä lueskelemassa että miten ihmiset on noita aukonu.
      Last edited by temekki; 07-07-2017, 15:56.

      Comment

      • petterihi
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2015
        • 622
        • Kerava

        #4
        Jaahas, en taida ihan 15e/h TI-hallissa lähteä rakentelemaan. Voi tulla hintoihinsa kun menee mun tuurilla koko päivä
        E39 523iA Touring -00
        --
        E39 523 osia edullisesti
        Vuokrataan E39 Touring isojen puslien ulosvetäjää

        Comment

        • HTK12
          BTCF Member
          • Jul 2011
          • 10941
          • Joensuu

          #5
          AGA avain ja pulttipyssy. Mikäli mutteri on melkein kadonnut, niin sitten voi kokeilla pyöristyneisiin pultteihin purevaa hylsyä/kunnon siirtoleukapihtejä (Knipex). Ellei lähde noilla auki, niin AGA avain pelastaa, sillä polttaa pultit poikki. Jos menee pulttien katkomiseksi, niin sitten saisi olla paineilmavasara pulttien vaihtoa varten.
          e39 540iA E85

          Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
          Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
          Retrofit ym. koodaukset (BMW)
          Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
          INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
          Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

          Comment

          • Urpo_rotta
            BTCF Member
            • May 2012
            • 5266
            • Pirkkala

            #6
            Hio rälläkälllä/vingulla tai jollain mutteri yhdeltä sivulta poikki ja käännä pihdeillä auki.

            Poraaminen... jotkut bmw pakosarjat on kuumalujaa haponkestävää ja on sitten maailman ihmeellisin aine porata
            E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
            E34 525i -90 twinturbo 427/519

            N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
            VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
            Kysy jos tarvetta

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎