Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pahvin vaihto m30b35

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GANTZU 535i
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 815
    • 00720 Helsinki

    Pahvin vaihto m30b35

    Mitä kandee teetättää kansipahvin vaihdon yhteydessä? Kansi tietty ponnistetaan samalla ja tasohiotaan, mut mitä muuta?
    -Official member of BTCF-Sauna team-
    -KUOPION PUTKIMIEHET - team
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

    #2
    Tuossa yksi kannenparantelu tarina.
    sigpic

    BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


    Comment

    • tihuovin
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2003
      • 1422
      • Oulu

      #3
      Jos nokka-akseli näyttää hyvältä eikä pahemmin kulumaa ole, kannattaa uusia ainakin keinuvivut. Originaalit kustantaa ilman suhteita 468€ (39€/kpl), tarvikeosat viime perjantain kyselyn mukaan 120€ keinut + 30€ epäkeskot sun muut liittyvät tarvikkeet (Tarviketori/Oulu) eli 150€ yhteensä.

      Jos nokka-akselin on kulunut, niin suosiolla uusittava sekin. Keinuvipujen lisäksi.

      Jos ja kun kannen ottaa irti, se on kohtuu työlästä. Ihan joka päivä siihen ei viitsi ruveta. Nostimet menevät poikki ennemmin tai myöhemmin, joten siinä mielessä ne kannattaa vaihtaa. Voipahan vähän turvallisemmalla mielellä ajella.

      Jos se nimittäin pamahtaa poikki, ei riitä pelkästään nostimien uusinta, yleensä ainakin yksi venttiili on solmussa ja sen seurauksena männässä kontaktijälki. Josta luonnollisesti seuraa että ainakin ko. kiertokangen laakeri kannattaa vaihtaa. Mutta mitä järkeä on yhden vaihtamisessa? Joten uusiksi vain kaikki. Eli hinta kertyy yhdelle nostimelle.... .

      t: Timo

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎