Moro!
E39:stä kuului disan kulmilta ääntä, joten päätin avata disan ja jep, pinni melkein tippui suoraan imukanavaan, sain sen kuitenkin kiinni.
Eli DISAn korjaussarjan tilaus edessä.
Mutta sitten itse kysymykseen. Te kaikki, jotka olette disaa käsitelleet, lähteekö tuosta normaalistikin pieni "muljahtava" ääni tuolta alipainekammion vierestä kun kääntelet läppää? kalvot on varmasti kunnossa, koska jos käännän läpän ja laitan sormen ilmaventtiiliin, avautuu läppä vain jotain 20 astetta ja pysyy siinä kunnes päästän sormen irti.
Lähinnä haluan vain varmistaa etten turhaan ensin tilaa tuota korjaussarjaa vain huomatakseni että koko disa pitäisi vaihtaa jos tuo muljahtelu ei ole normaalia.
Itselläni ei ole alipainepumppua, joten en saa tuohon koteloon alipainetta ja tämään avulla testattua kuuluuko ääni ns. normaaliolosuhteissa.
Olis hyvä jos sais jo huomenna tilattua korjaussarjan, ei tuolla viitsisi ilman läppää oikein ajaa rajattomasti.
E39:stä kuului disan kulmilta ääntä, joten päätin avata disan ja jep, pinni melkein tippui suoraan imukanavaan, sain sen kuitenkin kiinni.
Eli DISAn korjaussarjan tilaus edessä.
Mutta sitten itse kysymykseen. Te kaikki, jotka olette disaa käsitelleet, lähteekö tuosta normaalistikin pieni "muljahtava" ääni tuolta alipainekammion vierestä kun kääntelet läppää? kalvot on varmasti kunnossa, koska jos käännän läpän ja laitan sormen ilmaventtiiliin, avautuu läppä vain jotain 20 astetta ja pysyy siinä kunnes päästän sormen irti.
Lähinnä haluan vain varmistaa etten turhaan ensin tilaa tuota korjaussarjaa vain huomatakseni että koko disa pitäisi vaihtaa jos tuo muljahtelu ei ole normaalia.
Itselläni ei ole alipainepumppua, joten en saa tuohon koteloon alipainetta ja tämään avulla testattua kuuluuko ääni ns. normaaliolosuhteissa.
Olis hyvä jos sais jo huomenna tilattua korjaussarjan, ei tuolla viitsisi ilman läppää oikein ajaa rajattomasti.
Comment