Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lisärikastusta turbo m20b25:een Levähti PRKL!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tihuovin
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 1422
    • Oulu

    #16
    Originally posted by Antti O
    Eihän moottori päässyt nakuttamaan?
    Sama kävi mielessä täälläkin, nakutus rikkoo helposti paikkoja... jos tiivisteen vaihdolla selviää niin on päässyt vähällä.

    Timo

    Comment

    • peeämweee
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2005
      • 203

      #17
      jokos on turbo baijer läjässä taas ootko käyttänyt penkissä sitä paljonko on tehoja ????? ennen kun laukes...
      paskalle runtuva
      ex:327 e30 ex 524TD e28 "mafia" look
      e30 318 ja uus valkoinen urheiluauto

      Comment

      • kondis
        Bimmer Rookie
        • Jun 2005
        • 100
        • Vaasa

        #18
        itellä oli 300cc lsuutin juuri ennen kaasuläppää 45 asteen kulmassa ja aukesi 0.2bar paineesta, eli oli siitä eteenpäin koko ajan auki, toi todella hyvin, ei huomannut mitään nykimisiä kun ahdot rupesi nousemaan.

        Itse pidän ainakin hyvänä ja todella edullisena ratkaisuna tätä. tälläisen asennus ottaa ehkä 30min ku laittaa kiinni, ja ainakin todella edullinen pelastus budjetti turboissa, kun jos ilman tavaraa ruvetaan ahtamaan
        E30 325i Cabrio '92
        CBR 600f '90 Faitteri
        Sierra '86 iS

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎