missä vika vaihdoin kansipahvin kun auto sekotti nesteet ja öljyt(paisari täynnä öljy+neste sekotusta)ja kun laitoin auton nippuun ja yritin käynnistää niin ei käynnisty:(....ja hihna on välillä löysä ja välillä kireä???kiristin kyllä hihnan ennen kun käynnistin??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kansipahvi!!!
Collapse
X
-
Originally posted by unlimitedmissä vika vaihdoin kansipahvin kun auto sekotti nesteet ja öljyt(paisari täynnä öljy+neste sekotusta)ja kun laitoin auton nippuun ja yritin käynnistää niin ei käynnisty:(....ja hihna on välillä löysä ja välillä kireä???kiristin kyllä hihnan ennen kun käynnistin??
Kävi sitten näin: Laitoit kannen paikalleen ja lopuksi jakohihnan ja kiristimen. Etpäs huomannutkaan, että hihnaa laittaessasi pyöritit sitä apuakselin hihnapyörää ja käänsit sytkän vituralleen.
Kerro nyt alkuun mikä moottori, millä ruiskulla jne jne, niin on hieman helpompi arvailla ongelmiasi....
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
-
-
Jopa ruiskun versio oikein Noh, ei tuo yhtä vaikeeta ollu ku lottoaminen..."Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
-
Originally posted by Bmw_e30milläs periaatteel määrittelet hihnan tiukkuuden jos ei oo jousta :O
Joku tapahan tuohon oli, en nyt vaan muista mikä. Voi olla tyyliin hihna saa/pitää kääntyä 90 astetta käsin, tjsp. Viisaammat opastakoot oikealle tielle.
Edit: Tai sitten teet niinkuin pitää ja käyt ostamassa puuttuvat osat. Jopa e30:ssä monella osalla on tarkoitus, eivätkä ne ole "ylimääräistä painoa"."If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Comment
-
Comment