Eilen kiristin tuommosen sekasikiön ( 2.5l lohko& männät, 2.7l kiertokanget ja kampiakseli) momenttiin -> 30 nm ja 70 astetta. Menikö pahastikin pieleen?
m20b25/7 kiertokanget momenttiin
Collapse
X
-
Tags: None
-
Muistaakseni juurikin oikea momentti.
EDIT: Tarkistin ja toi mun kirja sanoo 20Nm -> 70°.Last edited by ZoMbiE; 06-07-2005, 12:26.
-
No pärreles... kun oli meilläkin käytössä semmonen kirjanen, missä sanottiin tuo 20nm +70 asetetta, mutta kaveri vko sitten oli tehnyt tismalleen samanlaiseen koneeseensa tuon kiristyksen, ja sanoi että 30nm +70 hän itse laittoi. Tuo kirja mitä me käytettiin oli tarkoitettu 9.5 puristeiselle m20b25 koneelle, joten ajattelin että kaverin käyttämä arvo on parempi.. pitäiskö löysentää?
Comment
-
Ei, riittävän lähellä ja yli oikeaan suuntaan. Mutta jos kone on leviällään, niin senkus. Eipähän tarvitse öitä valvoaOriginally posted by -Dobermann-pitäiskö löysentää?
// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
Comment
-
Turbolta öljynpaluu
Paketti on jo "kasassa" eli eiköhän tällä mennä..Originally posted by BMW 325I avoEi, riittävän lähellä ja yli oikeaan suuntaan. Mutta jos kone on leviällään, niin senkus. Eipähän tarvitse öitä valvoa
Mutta asiasta toiseen, en viitsi tätä varten toista topiccia tehdä.. Eli turbolta öljynpaluuletku ajateltiin laittaa öljypohjan yläreunaan. Hitsautettiin jo liittimetkin siihen, mutta Mulewan autoon kun tänään lisättiin öljyä, vuoti sitä avoinaisesta liittimestä ulos. Auto tosin oli perä pukeilla, eli jonkin verran etukenossa, mutta öljyn pinnan taso pisti huolestuttamaan. Voiko paluu letkua edes laittaa öljypohjaan niin että se toimii? Jos öljyn pinnan taso tulee liittemen tasolle/ tai yläpuolelle, niin öljy ei varmasti ihan hirveen hyvin tbon läpi virtaa...
Comment
Comment