Testausta ja tuloksia.
Testipäivä.
Aurinkoinen +25C
Lenkki 100km vaihtelevaa ajoa 60-120kmh nopeuksia ja vetoja 80-120kmh.
Moottoriöljyn lämmöt max +105C (pitkä matka kolmos vaihteella 5000rpm+ vetoja) Joutokäynnillä putoaa +90C tasolle.
Ahtimen pintalämpötila tasaisessa 60-80kmh ajossa +55 (+/-2C),
Moottoriöljyt +95-97C.
Ahtolämmöt +55-60C
Ahtimen pintalämpötila 80-120kmh (+vetoja) ajossa +60 (+/-2C)
Moottoriöljyt +100-105C
Ahtolämmöt +60-64C
Huomattavan tarkasti ahtolämmöt seuraa ahtimen pintalämpötilaa jonka öljy lämmittää, startista +15C ylöspäin ahtolämmöt nousee linjassa ahtimelle saapuvan öljynlämmön kanssa.
Jos näissä asemissa pysyy radalla olen tyytyväinen lopputulokseen.
(G-Power T3 remmiahdin + 16 rivinen jäähdytin)
Testipäivä.
Aurinkoinen +25C
Lenkki 100km vaihtelevaa ajoa 60-120kmh nopeuksia ja vetoja 80-120kmh.
Moottoriöljyn lämmöt max +105C (pitkä matka kolmos vaihteella 5000rpm+ vetoja) Joutokäynnillä putoaa +90C tasolle.
Ahtimen pintalämpötila tasaisessa 60-80kmh ajossa +55 (+/-2C),
Moottoriöljyt +95-97C.
Ahtolämmöt +55-60C
Ahtimen pintalämpötila 80-120kmh (+vetoja) ajossa +60 (+/-2C)
Moottoriöljyt +100-105C
Ahtolämmöt +60-64C
Huomattavan tarkasti ahtolämmöt seuraa ahtimen pintalämpötilaa jonka öljy lämmittää, startista +15C ylöspäin ahtolämmöt nousee linjassa ahtimelle saapuvan öljynlämmön kanssa.
Jos näissä asemissa pysyy radalla olen tyytyväinen lopputulokseen.
(G-Power T3 remmiahdin + 16 rivinen jäähdytin)
Comment