Announcement

Collapse
No announcement yet.

325 tds -99.Ahdin,perä ja putkisto ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tdst
    Bimmer Rookie
    • Jul 2005
    • 10

    325 tds -99.Ahdin,perä ja putkisto ???

    Niin tarkoitus olisi katsella vähän tehoja tuosta dieselistä.Kokemuksia, millainen ahdin mahtuu,käy alkuperäiseen sarjaan ja vielähän sen pitäisi toimiakkin fiksusti...???

    Diiselin välitys/325 bensan välitys? Pitäisi saada lukollinen perä, mutta taitaa olla nuo lukolliset niin vähissä että on turvauduttava bensiini vehkeen möykkyyn...?

    Kenelläkään kokemuksia putkiston rakentamisesta, mikä on maksimi koko mikä alle suht helposti sopii? Vaimentimien luku määrästä? "kattien" pois jättämisestä? jne?

    Ja vielä latvian puskureista yms. (tuning.lv) on ilmeisesti tilattu aika paljon suomeen ??? oletteko olleet tyytyväisiä ja minkälaisella toimituksella tulleet ja toimitus ajat, maksu tapa?

    missä olette käyttäneet pumppuja päivityksessä, minkä kokoisia neste päitä asennettu?
  • TuomasTee
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2004
    • 529
    • Kotka

    #2
    Tässä pari vastausta niihin kysymyksiin mihin kykenen vastaamaan, joku muu vastatkoon lisää.

    Alkuperäiseen pakosarjaan pitäisi käydä ainakin nuo x25d:n ja x30d:n VNT-turbot. Tosin niille pitäisi sitten rakentaa siipien säätösysteemi. Jos tehoja haluaa reilusti lisää, kannattaa unohtaa vakiopakosarja.

    Vakioputki on n.2,5" ja siitä vaan paksumpaa tilalle, esim. 3". Jos on vakioturbo ja vakio downpipe+katti eikä äänenvaimentimia, ei ääniä tahdo vieläkään löytyä.

    Mynädieseliä on ilmeisesti pidetty parhaana pumpun fiksaajana. Sitten Karalalle ohjelmoitavaksi.

    Runsaasti viritettäessä kaksoismassavauhtipyörä muodostuu ongelmaksi.
    BMW F15 X5 M50d -14

    Comment

    • tdst
      Bimmer Rookie
      • Jul 2005
      • 10

      #3
      ja vielä

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎