Pitää vaihtaa isompi perän laippa perään ja ajattelin kokeilla vanhalla rymppirenkaalla kasaamista niin osaisko joku sanoa mitä sen pyörimisvastuksen tulisi olla että tulisi hyvä? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Typ210 pyörimis vastus?
Collapse
X
-
Originally posted by TsTPioneeri View PostPitää vaihtaa isompi perän laippa perään ja ajattelin kokeilla vanhalla rymppirenkaalla kasaamista niin osaisko joku sanoa mitä sen pyörimisvastuksen tulisi olla että tulisi hyvä? :think
Tämä ei varsinaisesti vastaa kysymykseen mutta:
Minä olen vaihtanut tuon kaksi kertaa samaan murikkaan. En kehota asiaan mutta mitään oireita ei perässä ole vaihdon jälkeen ollut.
Merkkasin mutterin maalitussilla ja laitoin takaisin aavistuksen kireämmälle. Mittasin laipan ja olivat niin tarkasti saman mittaisia että uskalsin näin tehdä.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
-
-
Huomioi että pyöritysvastusta ei voi mitata ellei tasauspyörästö ole pois murikasta. Tai ei ainakaan pitäisi.
188:ssa pitäisi saavuttaa kiristysmomentti 180 Nm mutterille ilman että pyöritysvastus menee yli, joka on 100-340 Ncm riippuen laakerista. Siitä saat jotain suuruusluokkaa. Tuskin onnistuu samalla krympillä.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Joo kyllä perän purku oli tiedossa,oli sen verran kiire saada auto läjään että päädyin kokeilemaan tuurilla tussi merkillä vähän meni yli että sai kunnolla kiristettyä, toiminut toistaiseksi ihan hyvin.
Täytyy kokeilla tehdä sitten ihan oikein jos alkaa oikuttelee.Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
Comment
-
Comment