Mistähän päin löytyy ko. lohkosta moottorin koodi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 moottorikoodi
Collapse
X
-
Originally posted by jepsSiitä kohtaa mistä öljytikku lähtee ni oikeella puolella on sellanen pieni tasanen alue ni siinä lukee koneen tunnisteet
Kjet ja Ljet-koneissa ihan suoraan virranjakajan alapuolella, mutta Motronic-koneissa siinä lohkossa on se jakajanpaikka tukittu tulpalla, tämän alapuolella..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by VelmuTommoset numerot löyty koneen kyljestä.
27 6K A
20093937
Löytyskö jostain taulukoita, että mikä motti on kyseessä?
Ei välttämättä faktaa kaikilta osin. Paremmin tietävät(=T3) varmistavat selustan.
Paikkansa pitäviä täydellisiä taulukoita haluaisin itsekin netistä löytää.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Jooh. Tommonen konehan se on, mitä Freak ehdotti. Alkujaan tosiaan Kat-malli ja 90kw.
Näitä 2,7-koneitahan on sitten ollut monenlaisia: 88kw, 90kw, 92kw ja 95kw on nuo koneet kirnunneet ulos.
PS. Mullapas on nuo kaikki täydelliset tiedot ja taulukot, mutta enpäs sano mistä olen saanutLast edited by T3; 19-07-2005, 20:22..
Comment
-
-
Originally posted by muggoMutta mietippä sitä että jos et jaa tietoa niin joudut aina kirjottelemaan vastauksia (jos siltä tuntuu), niin näppishän siinä kuluu!
.
Comment
-
-
Originally posted by HarzaTheManVai että oikein maksanutSe nyt vaan on tyhmää maksaa mitään tuollasesta kun Google on keksitty
http://66.249.93.104/search?q=cache:...bers+m20&hl=fi
Comment
-
-
Originally posted by HarzaTheManVai että oikein maksanutSe nyt vaan on tyhmää maksaa mitään tuollasesta kun Google on keksitty
http://66.249.93.104/search?q=cache:...bers+m20&hl=fi
Seuraavaksi voit googlettaa tiedon tällaiselle numerosarjalle: 0024 N 086, myös tuo numero löytyi yhdestä lohkosta.
Loppuun vielä yksi: 70 50 1 1233 A 127
Kaiva nyt mulle googlella tiedot noista moottoreista, eli mitä nuo numerosarjat tarkoittavat?
HUOM!!! tiedot tarkasti, kiitos.
Laitetaan tähän loppuun yks tosihelppo: 980133 Mistäs autosta tuollainen moottori on?
Laita sitten vielä kaikille nähtäväksi se linkki, mistä ne tiedot löytyivät, kiitos!Last edited by T3; 20-07-2005, 15:28..
Comment
-
-
Originally posted by T3Noh, Harzalavirtsa ottaa sitten ja googlettaa mulle tiedot seuraavasta moottorista: 0001 A 127, nämä numerot löytyivät yhdestä lohkosta.
Seuraavaksi voit googlettaa tiedon tällaiselle numerosarjalle: 0024 N 086, myös tuo numero löytyi yhdestä lohkosta.
Loppuun vielä yksi: 70 50 1 1233 A 127
Kaiva nyt mulle googlella tiedot noista moottoreista, eli mitä nuo numerosarjat tarkoittavat?
HUOM!!! tiedot tarkasti, kiitos.
Laitetaan tähän loppuun yks tosihelppo: 980133 Mistäs autosta tuollainen moottori on?
Laita sitten vielä kaikille nähtäväksi se linkki, mistä ne tiedot löytyivät, kiitos!Älä ota sitä niin vakavasti
ex: E39 520i Touring -00 facelift, E36 328i Touring -95, E36 328i Touring -95, E39 523iA -96, E30 325i -89 + muita merkkejä
Comment
-
Comment