Eli kaverilla on tollasessa e30 2.5 turbossa melko uusi sintterilevy, mutta ei tietoa asetelmasta ja nykyisin täristää liikkeelle lähtiessä. Luistaako uudella 325:n vakioasetelmalla vai mitä asetelmia olette käyttäneet ja mistä saa ja hintoja kehiin myös? Koneessa tehoja noin 250 hp.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20:iin pitävä kytkin (millä hiluilla?)
Collapse
X
-
M20:iin pitävä kytkin (millä hiluilla?)
vp, kytkin ja asetelma siis m20:stä. Miten saadaan tuohon pakettiin tehtyä edullisesti sellainen kytkin joka pitää 450-500Nm ?
Sintterilevy ei ole vaihtoehto huonohkon "käytettävyyden" vuoksi.
Joku jolla on m20:n ja m30:n vp:t & kytkimet hyllyssä voisi vertailla onnistuuko M30:n 240mm kytkimen ja asetelman sovittaa m20:n 228mm vauhtipyörään ? Sehän pitäisi jo ~450Nm ja käytettävyys säilyisi hyvänä.
Comment
-
-
Originally posted by Maza
Joku jolla on m20:n ja m30:n vp:t & kytkimet hyllyssä voisi vertailla onnistuuko M30:n 240mm kytkimen ja asetelman sovittaa m20:n 228mm vauhtipyörään ? Sehän pitäisi jo ~450Nm ja käytettävyys säilyisi hyvänä.- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Originally posted by Miika TissariS14 koneen teräsvauhtipyörä on 228 ja siihen saa jämäköitä kytkimiä. Käy m20 ja m30 koneen perään. Simolla on 3.5 motin perässä 228mm M3 vauhtipyörä ja sassin jousitettu sport massalevy ja asetelma.
Yksi hyvä vaihtoehto olisi tietysti m20 pyörä, uusi vakiolevy, sachs kisa-asetelma. Tulee vaan aika kalliiksi ku pelkkä asetelma maksanee jotain 400e tienoilla ?!?
Jos oikein nysväämään innostuisi niin tekis kaksilevy kytkimen seuraavilla osilla:
M20 vp - m20 massalevy - välilevy - m20 massalevy - m50 kaksoismassapyörän vakioasetelma.
Millainen sitten tulisi ajettavuudeltaan tuollaisesta paketista... jos jollain on faktaa esittää niin antaa tulla vaan..
Comment
-
-
Originally posted by MazaHmm.. mites mä mielestäni kokeilin aikoinaan m20:n vauhtipyörän sopivuutta m30:n perään ja mielestäni pulttijako oli erilainen ? Olenko sitten katsonut niin kieroon vai mitä helvettiä... Mikäli noin sopisi niin ehdottomasti m30 pyörä kevennettynä ja vakiolevy & asetelma, mutta minusta ei sopinut.
Yksi hyvä vaihtoehto olisi tietysti m20 pyörä, uusi vakiolevy, sachs kisa-asetelma. Tulee vaan aika kalliiksi ku pelkkä asetelma maksanee jotain 400e tienoilla ?!?
Jos oikein nysväämään innostuisi niin tekis kaksilevy kytkimen seuraavilla osilla:
M20 vp - m20 massalevy - välilevy - m20 massalevy - m50 kaksoismassapyörän vakioasetelma.
Millainen sitten tulisi ajettavuudeltaan tuollaisesta paketista... jos jollain on faktaa esittää niin antaa tulla vaan..E28 ///M-tech V8 -83
E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98
Comment
-
-
käykö m20b25 kytkin m20b20:seen?
joo tuli ostettua talvi autoksi 320imja kytkin on aika loppu
tallis olis vaan ylimääräsenä m20b25 uus kytkytin
elikkäs meneekä kyseinen kytkin m20b20:piin?Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
-
m20b25 sopivuus m20b20 laatikkoon ja kytkimeen ym.?
Joo elikkäs tämmöistä tietoa etsiskelin täältä ja googlesta aika kauan muttei tullut varmuutta asiasta. Mulla on vm.88 e34 520 m20b20 padalla ja manuaalilla. Elikkä sopiiko m20b25 pata suoraan tilalle vai joutuuko vaihtamaan kytkimen ja laatikon ym. voiman siirtoa?Last edited by JusZsE; 10-09-2008, 23:45.Sähkö on sinistä ja sattuu!
Comment
-
-
Originally posted by JusZsE View PostJoo elikkäs tämmöistä tietoa etsiskelin täältä ja googlesta aika kauan muttei tullut varmuutta asiasta. Mulla on vm.88 e34 520 m20b20 padalla ja manuaalilla. Elikkä sopiiko m20b25 pata suoraan tilalle vai joutuuko vaihtamaan kytkimen ja laatikon ym. voiman siirtoa?
Mikäli asennat m20 moottoria e34 koriin, tulee "uuden" moottorin olla e34 koriin tarkoitettu, e30 ja vanhemmista puuttuu lohkosta koneenkorvakon pultin paikat.Olli.
Comment
-
Comment