Näillä palstoilla kun käy, niin tulee mieleen että neloskoneinen bemari on p--ka auto. ei tee
mitään. Itsellä ollut vuodesta -95 lähtien 5 nelosbemaria. E30 ostettaessa n.180 000 km
myydessä 350 000 km. Vain kannentiiviste. E36 ostettaessa 245 000 km myydessä 435 000 km. Vesipumppu, startti, laturi,ja paineensäätöventtiilin o-renkaat. E46 ostaessa 265 000 km
myydessä 340 000 km. E46 n42b20 moottorilla. Kaksi puolaa ja varmuudeksi uusi ketjun-
kiristin. Nyt e91 n43b20 koneella ajettu 229 000 km toiminut hienosti 11 000 km.
Kun täällä vannotaan kuutos dieseleiden paremmuuteen niin pojalla oli 325 diesel, josta
pamahti kone 260 000 km:n kohdalla. Neljä neloskonetta kestänyt paremmin.
Koska olen korjannut autoja koko ikäni, olen sitä mieltä, huono huolto, pitkät öljynvaihto-
välit ja taitamaton käyttö aiheuttavat eniten ongelmia.
mitään. Itsellä ollut vuodesta -95 lähtien 5 nelosbemaria. E30 ostettaessa n.180 000 km
myydessä 350 000 km. Vain kannentiiviste. E36 ostettaessa 245 000 km myydessä 435 000 km. Vesipumppu, startti, laturi,ja paineensäätöventtiilin o-renkaat. E46 ostaessa 265 000 km
myydessä 340 000 km. E46 n42b20 moottorilla. Kaksi puolaa ja varmuudeksi uusi ketjun-
kiristin. Nyt e91 n43b20 koneella ajettu 229 000 km toiminut hienosti 11 000 km.
Kun täällä vannotaan kuutos dieseleiden paremmuuteen niin pojalla oli 325 diesel, josta
pamahti kone 260 000 km:n kohdalla. Neljä neloskonetta kestänyt paremmin.
Koska olen korjannut autoja koko ikäni, olen sitä mieltä, huono huolto, pitkät öljynvaihto-
välit ja taitamaton käyttö aiheuttavat eniten ongelmia.
Comment