Onko noissa suuttimissa merkitty koko jossain, koska 84vm L-jet:tin suuttimissa oli eri numerosarja kuin noissa 89vm motronicin, jotka on paikoillaan nyt tossa auton L-jetronicissa. Mitäkähän eroa lie? Vai oliko ne vanhat suuttimet isommat (virinokka oli paikoillaa ostaessa)
kone joka paikoillaan on 89vm. ruisku 84vm (paitsi ne suutimet)
Toimii vaan vähän kummasti tuo kone... alhaalta vääntää, sitten sellanen mitäänsanomaton vaihe, sit n. 4000/rmp kohdalla pikku "teho" piikki ja sit nykäsee vielä lisää 5000/rmp kohdalla. Veto hyytyy 5500 kierroksessa.
Fse B-paineen säädin on.. vakio pakoputki(viimenen pönttö on virtaavampi) sytty karvan myöhäsemmällä(95 bensalle säädetty)
seoksia on ruuvvailtu joka suuntaan.. sama "LUONNE" säilyy, tehoista riippumatta.
kiihtyvyys on jotain 11-12 s 0-100km/h UPEETA
perämurikka on ilmeisesti 325. 2 vaihteella kulkee n. 110kmh
Miten muilla nämä vaki 320i:T kulkee ja käyttäytyy?
kone joka paikoillaan on 89vm. ruisku 84vm (paitsi ne suutimet)
Toimii vaan vähän kummasti tuo kone... alhaalta vääntää, sitten sellanen mitäänsanomaton vaihe, sit n. 4000/rmp kohdalla pikku "teho" piikki ja sit nykäsee vielä lisää 5000/rmp kohdalla. Veto hyytyy 5500 kierroksessa.
Fse B-paineen säädin on.. vakio pakoputki(viimenen pönttö on virtaavampi) sytty karvan myöhäsemmällä(95 bensalle säädetty)
seoksia on ruuvvailtu joka suuntaan.. sama "LUONNE" säilyy, tehoista riippumatta.
kiihtyvyys on jotain 11-12 s 0-100km/h UPEETA
perämurikka on ilmeisesti 325. 2 vaihteella kulkee n. 110kmh
Miten muilla nämä vaki 320i:T kulkee ja käyttäytyy?
Comment