Tuppaa tuolla mallikohtaisilla alueilla nämä kysymykset jakaantumaan moneen eri ketjuun/keskusteluun ja hakua käyttämällä joutuu hakemaan/lukemaan vastaukset monesta eri ketjusta niin ajattelin että jos näitä edes vähän saisi keskitettyä saman otsikon alle. Moottorithan nyt pääpiirteittäin on samoja 4 ja 6 mukisena ja monet vastaukset ja kysymykset pätevät molempiin.
Onkos täällä porukka itse vaihtanut suuttimia tuollaiseen M4/57N koneeseen? Oon ymmärtäny että ne voi olla lujassakin, mutta tuli myös vastaan että jos suuttimissa on O-rengas estämässä paskan pääsyn suuttimen juureen niin "pitäisi" lähteä nätisti?
Tuosta operaatiosta löytyy mm. youtubesta että kuinka nuo parhaimmillaan voi olla jumissa.
Koskeeko tämä videon mukainen jumittuminen siis lähinnä noita ensimmäisiä M4/57 koneita vai onko tämä vain toiveajattelua ja voin lopettaa haaveilun että ei ne tässä omassa koneessa(m47n) jumissa olisi?
Onkos täällä porukka itse vaihtanut suuttimia tuollaiseen M4/57N koneeseen? Oon ymmärtäny että ne voi olla lujassakin, mutta tuli myös vastaan että jos suuttimissa on O-rengas estämässä paskan pääsyn suuttimen juureen niin "pitäisi" lähteä nätisti?
Tuosta operaatiosta löytyy mm. youtubesta että kuinka nuo parhaimmillaan voi olla jumissa.
Koskeeko tämä videon mukainen jumittuminen siis lähinnä noita ensimmäisiä M4/57 koneita vai onko tämä vain toiveajattelua ja voin lopettaa haaveilun että ei ne tässä omassa koneessa(m47n) jumissa olisi?

Comment