Eli asia koskee E30:n 325 kannen koneistusta. Mitä tuolle kannelle on järkevä tehdä?
Imukanavat ovat ainakin mielestäni aika miehekkään kokoiset sekä hyvin muotoillut jo valmiiksi joten niihin enkä palotiloihin en ajatellut tehdä mitään muutoksia. Venttiilit muotoillaan ja kireämpi nokka/säädettävä nokkapyörä sinne tulee mutta onko kenelläkään hyviä kokemuksia tai tietoa mitkä muutokset ovat hyviksi havaittu?
PS: ja vuosimalli oli 86 ja koneessa kupumännät...
Imukanavat ovat ainakin mielestäni aika miehekkään kokoiset sekä hyvin muotoillut jo valmiiksi joten niihin enkä palotiloihin en ajatellut tehdä mitään muutoksia. Venttiilit muotoillaan ja kireämpi nokka/säädettävä nokkapyörä sinne tulee mutta onko kenelläkään hyviä kokemuksia tai tietoa mitkä muutokset ovat hyviksi havaittu?
PS: ja vuosimalli oli 86 ja koneessa kupumännät...
Comment