Mikähän M54 (2.5i) on vikana. Lämpimällä kelillä mitään ongelmaa käynnistyksessä, mutta pakkasella tulee vika.
Käynnistyy erittäin hyvin, mutta 30s käynnistyksestä sammuu kuin seinään. Uusi startti ja taas lähtee, mutta n.20s ja sammuu tai yrittää sammua. Kovalla pakkasella joutuu käynnistämään useita kertoja ja samalla nollaamaan vikakoodeja. Koodia tulee useamman epäonnistuneen startin jälkeen kaasuläpästä, joka vaihdettu viime viikolla. Autossa ei imuvuotoja, uusi Maf, uuder tulpat. Imuilman lämpötila kuitenkin näytttää noi 10-20 astetta liikaa eli liian lämmintä. Voisiko sekoittaa dme:tä? Lämmettyään toimii erinomaisesti ja tyhjäkäynti täydellinen.
Käynnistyy erittäin hyvin, mutta 30s käynnistyksestä sammuu kuin seinään. Uusi startti ja taas lähtee, mutta n.20s ja sammuu tai yrittää sammua. Kovalla pakkasella joutuu käynnistämään useita kertoja ja samalla nollaamaan vikakoodeja. Koodia tulee useamman epäonnistuneen startin jälkeen kaasuläpästä, joka vaihdettu viime viikolla. Autossa ei imuvuotoja, uusi Maf, uuder tulpat. Imuilman lämpötila kuitenkin näytttää noi 10-20 astetta liikaa eli liian lämmintä. Voisiko sekoittaa dme:tä? Lämmettyään toimii erinomaisesti ja tyhjäkäynti täydellinen.
Comment