Announcement
Collapse
No announcement yet.
530d turbon ostaminen
Collapse
X
-
Last edited by henka; 16-02-2019, 19:11.F30 LCI 330d M-sport -16
Comment
-
-
Huomaa tämä:
Itse muutaman turbon ostanut ebaysta ja kunnostetuissa on usein pantti maksu. Edellisen kohdalla pantti oli 120euroa ja lähetys kulut olisi ollut 130euroa takaisin saksaan. Jäi palauttamatta.
“Attention!!! Sale takes place only in exchange against your old part (old vs. new). To purchase price we charge deposit amount. After installation, you send the defective turbocharger to us and get the deposit back. Shipping fees are not paid by us.”
We in addition to the purchase price charge a deposit amout of 200,00 € !
Comment
-
-
Itse viime kesänä tuolta tilasin. vanhan ois saanu lähettää takaisin, mutta en jaksanu https://www.turbolader.net hyvin homma toimi tarjouksen joutuu vain kysymään hinnat ei taida olla näkyvissä. Audi turbo vain oli itsellä niin 530d ahtimen hinnoista ei tietoa. Audiin oli tuliterä garretti hieman päälle 600 posteineen
Comment
-
-
Turbolader:lta saa tosiaan järjelliseen hintaan tehdasuusia. Noiden kunnostettujen kanssa on aina vähän herran haltuun. Parhaimmillaan saa hiekkapuhallushiekat kaupan päälle. Jos mahdollisuus autoa tovi seisottaa, niin mieluumin vaikka kunnostaa sen omansa Melett keskiosalla ja mahdollisesti VNT-siivikolla ja säädättää penkissä jollain Suomen turbopajalla.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by mazajns View PostHuomaa tämä:
Itse muutaman turbon ostanut ebaysta ja kunnostetuissa on usein pantti maksu. Edellisen kohdalla pantti oli 120euroa ja lähetys kulut olisi ollut 130euroa takaisin saksaan. Jäi palauttamatta.
Yleensä näitä kunnostavat myyjät kyllä tarjoaa palautusmahdollisuutta heidän sopimuksellaan ja lähetyskulut ei siten pitäisi olla montaa kymppiä.
Comment
-
-
Originally posted by mazajns View PostHuomaa tämä:
Itse muutaman turbon ostanut ebaysta ja kunnostetuissa on usein pantti maksu. Edellisen kohdalla pantti oli 120euroa ja lähetys kulut olisi ollut 130euroa takaisin saksaan. Jäi palauttamatta.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment