Ok.
p3505 vika ilmestyi kun moottori ei millään enää käynistyi, eli hekutus ongelma. Ei muita kun silloin tällöin alhainen käynistys rail paine. APaine anturi kolmesta johdoista oli vähän aikaa yksi poikki , mutta silti käynistyi vaikka ei ollut tehoja.
Hehkut han ei edes pitäsii toimia alle +6c, mikä on aika harvoin täälä Espanjassa. Yöllä voi niin käydä, mutta päivisin ollaan +15/20c kiepeillä.
Moottori saa toki käynistymään brake cleanerin kanssa ja sitten käy heti ihan nätisti.
Autocomin kanssa siirtopumppu paine ja rail paine ovat ok.
Ennen moduuli vaihto imusarjan alla voin vaihtaa konehuoneen ohjainyksiköiden vieressa olevia rele ( 30a sulake on ok) ja hanska lokeron talana oleva F104 (?) sulake.
Vaihtaa vaikka polttoainesuodatinkin...?
Onko muita vaihtoehtoja ennen kun alkaa oikeasti maksaa kuten vuotava suutin tai jotain?
p3505 vika ilmestyi kun moottori ei millään enää käynistyi, eli hekutus ongelma. Ei muita kun silloin tällöin alhainen käynistys rail paine. APaine anturi kolmesta johdoista oli vähän aikaa yksi poikki , mutta silti käynistyi vaikka ei ollut tehoja.
Hehkut han ei edes pitäsii toimia alle +6c, mikä on aika harvoin täälä Espanjassa. Yöllä voi niin käydä, mutta päivisin ollaan +15/20c kiepeillä.
Moottori saa toki käynistymään brake cleanerin kanssa ja sitten käy heti ihan nätisti.
Autocomin kanssa siirtopumppu paine ja rail paine ovat ok.
Ennen moduuli vaihto imusarjan alla voin vaihtaa konehuoneen ohjainyksiköiden vieressa olevia rele ( 30a sulake on ok) ja hanska lokeron talana oleva F104 (?) sulake.
Vaihtaa vaikka polttoainesuodatinkin...?
Onko muita vaihtoehtoja ennen kun alkaa oikeasti maksaa kuten vuotava suutin tai jotain?
Comment