Announcement

Collapse
No announcement yet.

M47 moottori (2.od) jakoketju rikki, kuinka yleistä?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • larmatin
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 1118
    • Perttula

    M47 moottori (2.od) jakoketju rikki, kuinka yleistä?

    töihin tuli tuolla moottorilla oleva bmw vm joku 2002 ja siinä ei nokka-akseli pyöri eli jakopää hajonnut. onko kyseessä joku tyypillinen ongelma ??
    autolla ajettu vain 340 tkm
  • tumppu86
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 900
    • E-pohjanmaa

    #2
    Originally posted by larmatin
    töihin tuli tuolla moottorilla oleva bmw vm joku 2002 ja siinä ei nokka-akseli pyöri eli jakopää hajonnut. onko kyseessä joku tyypillinen ongelma ??
    autolla ajettu vain 340 tkm
    Mikäli oon oikeen ymmärtäny niin jakoketju "kannattaisi"varmuuden varalta vaihtaa noin 300tkm kohdalla

    Comment

    • jani1632
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2002
      • 2243
      • Etelä-pohjanmaa

      #3
      lantikka käyttää samaa moottoria...vastaavia ongelmia riittämiin...taitaa leipoa pumpun jumiin ja sitä kautta sitten leviää...
      Tallin täytteet:
      E70 3.0d -09
      E34 540ia -94
      E39 520d -00
      E39 528i M-sport -00
      E60 520i -04
      E30 -86
      E61 520da -09

      Comment

      • larmatin
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 1118
        • Perttula

        #4
        Originally posted by jani1632
        lantikka käyttää samaa moottoria...vastaavia ongelmia riittämiin...taitaa leipoa pumpun jumiin ja sitä kautta sitten leviää...
        mitä pumppua tarkoitat?
        commonrailin korkeapaine pumppuako?

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎