Käytän samaa topikkia ettei mee tilaa...
Eka ongelma ratkaistu, vika oli öljytikussa...
1. Ongelma: Eli, kun auto seisoo pari päivää, niin ei meinaa millään käyntiin. Kipinä tulee, bensaa tulee koneelle asti mutta tulpat aivan kuivat. Eli ei vissii suihkuta. Onko jossain joku asento tunnistin mikä ryytyy parinpäivän seisonnassa ja ei enää anna tietoa suihkutus hetkestä? Kone 2,3 m20 ja ilmeisesti LE-jetronic...
2. Ongelma: Kylmänä käy ensimmäiset 30-45sek helvetin huonosti, ihan kuin joku alkoholi käyttöinen kiihdytys auto. Sen jälkee toimii kuin pitääkin. Oisko suuttimet huonossa hapessa, eli ei tekisi tarpeeksi hienoa sumua enää? Kylmässä koneessa kun polttoaine pisaroituu helposti. Tuo aika on niin lyhyt, ettei siinä ehdi lämpenemään muu kuin männän laki ja venttiilit, pakokanavat ja hieman imukanavat. Ideoita? Eli jäähdytys neste ei tuossa ajassa ehdi lämpenemään vielä, eli se on moottorin ohjaukselle koko ajan samanlämpöinen...
Eka ongelma ratkaistu, vika oli öljytikussa...
1. Ongelma: Eli, kun auto seisoo pari päivää, niin ei meinaa millään käyntiin. Kipinä tulee, bensaa tulee koneelle asti mutta tulpat aivan kuivat. Eli ei vissii suihkuta. Onko jossain joku asento tunnistin mikä ryytyy parinpäivän seisonnassa ja ei enää anna tietoa suihkutus hetkestä? Kone 2,3 m20 ja ilmeisesti LE-jetronic...
2. Ongelma: Kylmänä käy ensimmäiset 30-45sek helvetin huonosti, ihan kuin joku alkoholi käyttöinen kiihdytys auto. Sen jälkee toimii kuin pitääkin. Oisko suuttimet huonossa hapessa, eli ei tekisi tarpeeksi hienoa sumua enää? Kylmässä koneessa kun polttoaine pisaroituu helposti. Tuo aika on niin lyhyt, ettei siinä ehdi lämpenemään muu kuin männän laki ja venttiilit, pakokanavat ja hieman imukanavat. Ideoita? Eli jäähdytys neste ei tuossa ajassa ehdi lämpenemään vielä, eli se on moottorin ohjaukselle koko ajan samanlämpöinen...
Comment