Tervehdys! Onkos bimmereillä tietoa Vanoksen 2,5 koneen kohdalta mitään erityisiä murheita tai ongelmia tai muuta häikkää? Olenpa kuullut juttuja - mutta tunnustelenpa ensin muiden kokemuksia - eli en halua vaikuttaa vastauksiin - niin katotaan - onko mitään perää kuulumisissa!! (Oma kokemus 525 i A:sta - toimii moiteettomasti - ei murheita- ajettu 195000 km -vm. 93!)
vanos 2,5:sta: hajonneita kansia ja pummpuja!!??
Collapse
X
-
Vesipumput noista tuppaa hajoamaan siinä 170-200tkm välillä kun on muoviset siivet niissä.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
-
vanokset rallattelee ja toimii miten sattuu. sytytyspuolat, joita siis jokaiselle sylinterille oma eli 6kpl, hajoilee. lambda-anturit hajoaa. katalysaattori voi olla kulunut. vesipumppu hajoaa 130-180tkm ajomäärällä. siinähän ne moottorin puolen yleisimmät viat.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
2,5 Vanos
kun ostat tollasen vaihda vesipumppu, lampda. ja kiristä puolan mutterit..
ei mee sitte kansi eikä katti ja puolakki pysyy ehjänä..
puolia kun hajoo huonon kontaktin takia.. lampdoja menee niinku jarrupaloja.. olisitte bosch tai mikä lampda tahansa..
Comment
-
Originally posted by Ville-325Mites tuota miten sen ajossa huomaa onko lambda paskana? Minkä hintasia ovat?
Kl-varaosat ja hinta on 120€F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion
Comment
-
Lambdan rikkoutumisen huomaa myös siitä että ei ala vetämään kunnolla kun polkasee vaan "hakee" vähän aikaa ja sit alkaa repimään.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Originally posted by -kiki-Tyhjäkäynti humbdailee 500-1500rpm ja vie bensaa enemmänkuin yleensä...
Kl-varaosat ja hinta on 120€E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
2,5 vanoksesta asenatajien juttuja ja kommentteja
asiakas tuo bmw:n halliin ja ihmettelee miksi jäähdytysnestettä saa tankata jatkuvasti tai toinen auto jossa ei nestettä hävitä mutta lämppäri puhaltaa kylmää.toivotaan parasta ja pelätään pahinta tunne kutittaa asentajan selkärangassa kun ei uskalla aavistustaan sanoiksi pukea vaan jättää sen hetkeen jolloin otettava se pakosta puheenaiheeksi-siis mikä? no kun vika ei ollutkaan palaneessa kansipahvissa vaan siinä 8 halkeamassa mitkä kansiguru koneistamossa löysi silmänräpäyksessä.tämän kylmää vettä niskaan totuuden kuulin asentajalta joka väännellyt hylsysarjaansa edestakaisin koko helteisen kesän vaihtaessaan 3:een 2.5 vanokseen uuden sylinterin kannen kesän 2005 aikana.käytetty kansikin olisi asiakkaalle kelvannut kun onhan autokin käytetty mut kun koko suomi tarjoo ei oota jne joten oli tilattava tehdasuusi kansi.sinne meni pojalta loma ja lomalta paluu rahat.Asentaja päättää turvautua toisien bimmeriasentajien varmuusvarastoihin mutta kun kuulemma heiltäkin viety tuhkat pesästä ja varauslistat ehjistä kansista melko pitkät.osaako joku kokenut ja kaiken nähnyt tosi bimmeri valaista asiaa mikä johtaa tämmöseen katahstrooviin?visko vai joskus lopputilin ottanut muovisiipi vesipumppeni vae mikä lie?löytyykö tähän mitään järkevää oikeaa syytä eikä mitään arvailuja?toivoopi KK
Comment
-
Originally posted by blauweissasiakas tuo bmw:n halliin ja ihmettelee miksi jäähdytysnestettä saa tankata jatkuvasti tai toinen auto jossa ei nestettä hävitä mutta lämppäri puhaltaa kylmää.toivotaan parasta ja pelätään pahinta tunne kutittaa asentajan selkärangassa kun ei uskalla aavistustaan sanoiksi pukea vaan jättää sen hetkeen jolloin otettava se pakosta puheenaiheeksi-siis mikä? no kun vika ei ollutkaan palaneessa kansipahvissa vaan siinä 8 halkeamassa mitkä kansiguru koneistamossa löysi silmänräpäyksessä.tämän kylmää vettä niskaan totuuden kuulin asentajalta joka väännellyt hylsysarjaansa edestakaisin koko helteisen kesän vaihtaessaan 3:een 2.5 vanokseen uuden sylinterin kannen kesän 2005 aikana.käytetty kansikin olisi asiakkaalle kelvannut kun onhan autokin käytetty mut kun koko suomi tarjoo ei oota jne joten oli tilattava tehdasuusi kansi.sinne meni pojalta loma ja lomalta paluu rahat.Asentaja päättää turvautua toisien bimmeriasentajien varmuusvarastoihin mutta kun kuulemma heiltäkin viety tuhkat pesästä ja varauslistat ehjistä kansista melko pitkät.osaako joku kokenut ja kaiken nähnyt tosi bimmeri valaista asiaa mikä johtaa tämmöseen katahstrooviin?visko vai joskus lopputilin ottanut muovisiipi vesipumppeni vae mikä lie?löytyykö tähän mitään järkevää oikeaa syytä eikä mitään arvailuja?toivoopi KKRivikuutoset ei erityisesti tykkää semmoisesta.
e90 330d -05
Comment
-
Eikös ne yleensä mene sieltä vitosen tai kutosen kohdalta rikki? Jos vesi tulee kanteen etupäästä niin takapäässä voi olla jo aika tukalat paikat... Varmaan sen jäähdytysjärjestelmän kunnossapito ja huolto vois olla ykkös asia moottorin keston kannalta?Retard Member
Comment
-
Originally posted by blauweissosaako joku kokenut ja kaiken nähnyt tosi bimmeri valaista asiaa mikä johtaa tämmöseen katahstrooviin?löytyykö tähän mitään järkevää oikeaa syytä eikä mitään arvailuja?visko vai joskus lopputilin ottanut muovisiipi vesipumppeni vae mikä lie?
Comment
-
Originally posted by JonskuLambdan rikkoutumisen huomaa myös siitä että ei ala vetämään kunnolla kun polkasee vaan "hakee" vähän aikaa ja sit alkaa repimään.
Comment
Comment