...paskaks, joten kuinka tod.näköst että siel paljo muutakii selvänä? Jotkut asentajat väläytelly, että voi olla koko motin vaihto eessä???? Onks noin? :( :( :(
...paskaks, joten kuinka tod.näköst että siel paljo muutakii selvänä? Jotkut asentajat väläytelly, että voi olla koko motin vaihto eessä???? Onks noin? :( :( :(
-jari-
Huonolla tuurilla kansi vaihtoon, mut ei kai nyt tommosen takia koko konetta kannata vaihtaa Ellei sitten saa puol-ilmaiseksi toista konetta = halvemmalla kuin kannen.
Huonolla tuurilla kansi vaihtoon, mut ei kai nyt tommosen takia koko konetta kannata vaihtaa Ellei sitten saa puol-ilmaiseksi toista konetta = halvemmalla kuin kannen.
Jep jep...jotkut vaa väläytelly, et jos se leipo kii, niin mitä siit sit on seurannu...ja jotai, että kiertokanki voi olla solmus jne...kukaan ei viel tiä ku ei sitä oo avattu, ens viikol menee korjauksee...et sit tulee vikalista. Koitan vain kartoittaa, että kuinkaha paska homma on kysees....Massit finaalis muutekii. :(
Voi käydä niin että alumiini lohkosta menee kierteet niin huonoon kuntoon jos kone on keittänyt ettei saa kannenpultteja kiristettyä tarpeeksi.Sitten taitaa olla edessä uuden lohkon hankinta
Jos auto keitti ja ajoit vielä sen jälkeen meneen ilman vesiä niin kauan ku pyörii niin silloinhan voi leikkautua sylintereistä tai alakerran laakereista jos taas sammutit kun huomasit et lämmöt nousee niin tuskin mitään pahempaa tapahtui korkeintaan kansi halki. Ja veivihän voi mennä koukkuun jos sylinteriin pääsee suuri määrä vettä ja kun mäntä yrittää runnoa vettä kasaan niin veivi antautuu, mut tämäkin on kyllä erittäin epätodennäköistä.
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Jep jep...jotkut vaa väläytelly, et jos se leipo kii, niin mitä siit sit on seurannu...ja jotai, että kiertokanki voi olla solmus jne...kukaan ei viel tiä ku ei sitä oo avattu, ens viikol menee korjauksee...et sit tulee vikalista. Koitan vain kartoittaa, että kuinkaha paska homma on kysees....Massit finaalis muutekii. :(
no kerrohan lisää oireista/tapahtumista. eihän tuosta ekasta topicista mitään konerikkoon liittyvää ilmentynyt?
miksi epäillään kiinnileikkaamista?
miksi epäilty kannentiiviste/kansivauriota?
semmosiin "essonbaari" diagnooseihin törmää päivittäin, että huh huh ...
( en kyseenalaista tämän topicin kirjoittajan/ autontutkijan tietotaitoa, tuolla taustatiedolla vaan ei voi tietää ! )
Vesipumppu hajonnut ja lämmöt tappiin, vai mitä on tapahtunut?
Eli siis joo...olin tulos just reissust kotia, ku ihmettelin miks auton tyhjäkäynti aaltoili risteykses..no en siihe kiinittäny sit sen enempiä huomioo, ku piti jo jatkaa matkaa...siitä hetken päästä ihmettelin ku peruutuspeilist näky ku auto sauhutti...no tiesin jo siin vaihees, et nyt ei kaikki o hyvin...en kuiteka kereny sen enempää tekees mitää, ku auto itestään sammu...hyvä tsäkä oli että pääsin rullaamal suoraan huoltikselle mistä mut sit 5h odottelun jälkee haettii trailerin kans. Auto keitti huoltiksella sitten..eli tiätty lämmöt aivan tapissa...en yrittäny ekan sammumisen jälkee käynistää autoo enään enkä mitää muutakaa..tsekkasin niin öljyy oli ja nesteet ylä tapissaan...entiä miten maholist et nosti lämmöt tuollei..ellei tosiaa v-pumppu tai joku paskana? No sitä yritettii sit trailerille ajoo varten varovasti käynistää, mut kuulosti niin nihkeelle et sanoin freneille et ei startata...:(
Hyvällä tsägällä vesipumpun siivikkeet paskana. Eli vesipumppu ja termari uusiks ja uudet vedet + ilmaus niin auto on kuin uusi. Mulla oli melkein sama vika, mut ongelmana oli syylari. Liitoskohta petti ja syylarista lähti snadi pala pois ==> Vedet pihalle ja lämmöt tappiin. Uusin: syylarin (295 €) ja vesipumpun (80€) ja termarin (30€) ja nyt pelittää!
Eli siis joo...olin tulos just reissust kotia, ku ihmettelin miks auton tyhjäkäynti aaltoili risteykses..no en siihe kiinittäny sit sen enempiä huomioo, ku piti jo jatkaa matkaa...siitä hetken päästä ihmettelin ku peruutuspeilist näky ku auto sauhutti...no tiesin jo siin vaihees, et nyt ei kaikki o hyvin...en kuiteka kereny sen enempää tekees mitää, ku auto itestään sammu...hyvä tsäkä oli että pääsin rullaamal suoraan huoltikselle mistä mut sit 5h odottelun jälkee haettii trailerin kans. Auto keitti huoltiksella sitten..eli tiätty lämmöt aivan tapissa...en yrittäny ekan sammumisen jälkee käynistää autoo enään enkä mitää muutakaa..tsekkasin niin öljyy oli ja nesteet ylä tapissaan...entiä miten maholist et nosti lämmöt tuollei..ellei tosiaa v-pumppu tai joku paskana? No sitä yritettii sit trailerille ajoo varten varovasti käynistää, mut kuulosti niin nihkeelle et sanoin freneille et ei startata...:(
oliko apulaitehihna paikallaan? keittelee takuulla jos vesipumppu ei pyöri , samalla ei laturikaan ei lataa , niin ei jaksa kyllä starttaillakkaan.
takana tullut savumerkki ei kyllä tolla asialla selity. joten voihan siellä olla kannentiiviste vauriokin ja männänpäällä vesipatsas ja vesikun ei puristu kasaan samallalailla kun ilma , niin ahdasta tulee männänpäällä....
EDIT: paitsi että kun se keittelee kun pumppu ei pyöri , niin nestettä on siellätäällä (pakosarjalle) konehuoneessa ja käryä tulee taatusti.
vesipumpun hihna poikki? muistaakseni sama pyörittää laturia jolloin hyvin mahdollista että kun olet ajanut hetkenmatkaa niin virrat loppunu(sammunut) ja samaan aikaan keittänyt(lämmöt noussu)?
Kantsii välillä kattella niitä mittareita mitä siinä kojetaulussa on. Toivotaan, että pelkkä remmi poikki ja akku tyhjä.
Juuh kumpiki oikees tuosta mittari juiduist...ei siinä mitää..ja kyllä mä niitä seuraan, mutten näköjää tarpeeks... Henk.koht. en usko tuoho virtojen loppumiseen...eikös lauturin valokii ois silloi pitäny palaa? Mutta joo..toivotaan kovasti, ettei olis mitää tajuttoman kallista hässäkkää eessä. Kiitos paljon kaikille vastaneille!
Comment