Announcement

Collapse
No announcement yet.

X6 35d virittelyä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mylyperi
    Bimmer Rookie
    • Jan 2018
    • 45
    • Oulu, finland

    X6 35d virittelyä

    Eli vien auton ohjelmoitavaksi kunhan saan vielä kannen paikoilleen. Kiinnostus heräsi tuota R90 pumppua kohtaan. Onko M57 35D moottorissa kuinka paljon hyötyä jos/kun vaihtaa pumpun? Muuten vakio osat.
    Cooleria en meinaa löytää mistään x6:seen vm.2009. Onko siinä jo vakiona niin iso Cooleri että ei hyövää vaihtaa ja siksi ei löydy upgrade cooleria
    Vakio osilla lähti noin 400hp ja toiveissa olisi lähemmäs 500. Mikä olisi halvi/helpoin tie kohti tuota 500
    Bmw X6 E71 35D 2009 400+hv 800+nm
    Bmw 320i Xdrive 2013 310hv
  • Supra^
    BTCF Member
    • Jul 2005
    • 5150
    • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

    #2
    Originally posted by Mylyperi View Post
    Eli vien auton ohjelmoitavaksi kunhan saan vielä kannen paikoilleen. Kiinnostus heräsi tuota R90 pumppua kohtaan. Onko M57 35D moottorissa kuinka paljon hyötyä jos/kun vaihtaa pumpun? Muuten vakio osat.
    Cooleria en meinaa löytää mistään x6:seen vm.2009. Onko siinä jo vakiona niin iso Cooleri että ei hyövää vaihtaa ja siksi ei löydy upgrade cooleria
    Vakio osilla lähti noin 400hp ja toiveissa olisi lähemmäs 500. Mikä olisi halvi/helpoin tie kohti tuota 500
    R90 riittää tuohon lähemmäs 500hp tavoitteeseen. Ilmeisesti sulla sellainen on jos on jo 400hp otettu? R70-pumpussa ei tuotto riitä ihan neljäänsataan.
    Jos et meinaa ahtimille tehdä mitään niin eihän sieltä yhtään lisää tule.
    Cooleri ei voi ikinä olla liian iso. Kai se vakiokin penkissä ja lyhyissä vedoissa piisaa, mutta varmasti alkaa ahdistaa kun kiihdyttelee enemmän.
    Musti 8HP
    Nokivasara M47
    TeiniCoupé DCT
    E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

    Ex:
    E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

    Comment

    • Mylyperi
      Bimmer Rookie
      • Jan 2018
      • 45
      • Oulu, finland

      #3
      OK. Pitääpä kattoa ensin se pumppu että ei turhaan tilaile vaikka saahan noita alle 300€, että ei mahdoton kustannus. Isompi turbo vaihdettiin just OEM uuteen oletetusti jumiutuneen hukkiksen takia. En ala uutta ahdinta kyllä vaihtamaan tuon isomman tilalle enää koskaan. Onko Turbot ainoat jotka rajoittaa enää tässä 400hp vaiheessa? Muistan lukeneeni että r90 pumpulla ja muuten vakio osilla olisi mahkuja 450hp?
      Bmw X6 E71 35D 2009 400+hv 800+nm
      Bmw 320i Xdrive 2013 310hv

      Comment

      • mige95
        BTCF Member
        • Mar 2014
        • 1170
        • lahti

        #4
        Originally posted by Mylyperi View Post
        OK. Pitääpä kattoa ensin se pumppu että ei turhaan tilaile vaikka saahan noita alle 300€, että ei mahdoton kustannus. Isompi turbo vaihdettiin just OEM uuteen oletetusti jumiutuneen hukkiksen takia. En ala uutta ahdinta kyllä vaihtamaan tuon isomman tilalle enää koskaan. Onko Turbot ainoat jotka rajoittaa enää tässä 400hp vaiheessa? Muistan lukeneeni että r90 pumpulla ja muuten vakio osilla olisi mahkuja 450hp?
        Kylläse vaatii sen turbon porauksen että päästää oikeesti 450hp luokkaa höpö höpö paikat sitte eriksee, r70 pumpulla todellisia tehoja 350-370hp
        -g20 330e
        -e31 840ci sc
        -e46 316i (m52tub25)

        EX- f11 530d lci
        Ex- f01 730d
        Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
        Ex: -06 e61 535d m-sport
        Ex:-02 e39 530d manual
        Ex -93 e34 520i

        Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.

        M62tu ajoitustyökalut.
        N47/n57 ajoitustyökalut.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎