Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bensakutonen ja vähäisen ajon ongelma(?)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmw323it
    BTCF Member
    • Mar 2008
    • 1821
    • N/A

Originally posted by Mr.Speed View Post
    Paljonko siinä säästää veroissa vuodessa 635d vs. M135i ?? vähän päälle 400€/vuosi ja sen takia hankitaan 20k€ kalliimpi auto Joo, jokainen tekee justiinsa niin kuin itse haluaa, ei se mulle kuulu.
    Harvoin sitä autoa järkisyiden perusteella oikeasti vaihdetaan, niillä se vain perustellaan itselle
    Nyt:
    BMW 530e (g30)
    BMW 335i (e90)
    BMW 323iC (e36)
    BMW 850i (e31)
    Golf GTE
    ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

Comment

• Masander
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2010
      • 1395
      • Dingolfing

Originally posted by mr.speed View Post
      paljonko siinä säästää veroissa vuodessa 635d vs. M135i ?? Vähän päälle 400€/vuosi ja sen takia hankitaan 20k€ kalliimpi auto :d joo, jokainen tekee justiinsa niin kuin itse haluaa, ei se mulle kuulu.
      Täähän se ois
      sigpic

Comment

• Guest's Avatar

Originally posted by bmw323it View Post
        Harvoin sitä autoa järkisyiden perusteella oikeasti vaihdetaan, niillä se vain perustellaan itselle
        Itse maksoin eilen autoliikkeelle varausmaksun diesel-moottorisesta neliveto henkilöautosta. Verot nousee +400€/vuosi vrt. nykyiseen käyttikseen (530i) mutta ei voi mitään. Järkiperusteita ei kauheasti ole esittää mun ajomäärillä, mutta kyse on mielihalusta

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎