Moro!
Tarkotus olis hankkia ja vaihtaa m43b18 moottoriin kireämpi nokka-akseli alkuperäisen kuluneen tilalle. Moottori ja kansi ovat vakiot ja nyt pitäisi tietää että miten kireää nokkaa asteiltaan / nostoltaan voi vakiokanteen laittaa ilman että tarvitsee pelätä venttilien napsuvan mäntiin. Ja tarkoituksena ei ole mitään kisanokkaa kuitenkaan vaihtaa, koska vääntöäkin saisi löytyä koneesta...ja koska auto on jokapäiväisessä liikenteessä. Myöhemmin olisi tarkoitus vaihtaa imusarjaa ja pakoputkeakin, kun rahatilanne sallii. Että neuvoja otetaan vastaan kaikilta joilla on asiasta kokemusta!
Tarkotus olis hankkia ja vaihtaa m43b18 moottoriin kireämpi nokka-akseli alkuperäisen kuluneen tilalle. Moottori ja kansi ovat vakiot ja nyt pitäisi tietää että miten kireää nokkaa asteiltaan / nostoltaan voi vakiokanteen laittaa ilman että tarvitsee pelätä venttilien napsuvan mäntiin. Ja tarkoituksena ei ole mitään kisanokkaa kuitenkaan vaihtaa, koska vääntöäkin saisi löytyä koneesta...ja koska auto on jokapäiväisessä liikenteessä. Myöhemmin olisi tarkoitus vaihtaa imusarjaa ja pakoputkeakin, kun rahatilanne sallii. Että neuvoja otetaan vastaan kaikilta joilla on asiasta kokemusta!
Comment