Announcement

Collapse
No announcement yet.

M52b25tu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juuso02
    Newbiemmer
    • Oct 2019
    • 1
    • Suomi

    M52b25tu

    Moro! Kannattaako tommosta alu lohkosta m52 alkaa virittämään/turbottamaan? kestääkö toi lohko yli 200hp ja mikä siellä hajoaa ensimmäisenä? ideana olis saada semmonen 400-600hp turbon kanssa ja oon noista rautalohkojen rakennuksista videoo ja niistä on otettu 500-900hp mutta ne on jo 2.8-3.2.
    Ideana olis myöhemmin alkaa rakentamaan tuosta 2.8 m50 rautalohkosta kunnon myllyä mutta nyt tarvis tämmösen väliaikasen koneen. Eli tldr. mikä hajoaa ensimmäisena? mitä kannattaa vahvistaa/vaihtaa? Entä kanget/männät/kiertokanki? entä kestääkö vakio kannentiiviste? Moottori on otettu e
    39 523i
  • Pazi88
    Moderator
    • Jan 2007
    • 11079
    • Oulu

    #2
    Täällä on tämmönenkin topikki olemassa: https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=382975

    Ja lohko kestää kyllä todistetusti: https://www.youtube.com/watch?v=Qo_PGErmtQo

    Ensimmäisenä sieltä antaa periksi kiertokanget. Sit riipuen onko kone tuplavanos vai sinkkuvanos, niin sinkkuvanoksessa korkkaa kannentiiviste. Tuplavanos, eli m52tu(kuten otiskosta vois käsittää) on ohuella mls tiivisteellä ja siinä tuplee kiertokankien jälkeen männät ongelmaksi. Mutta nekin riittää 500 paremmalle puolelle jos säädöt on kunnossa.

    Instagram, YouTube kanava
    ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎