Terve vaan!
Itselle on ajautunut työpöydän alle uusi työkoneen pikkudiisselin turbo (pako 60, imu 42), jota ajattelin käyttää m20b25 koneen turbotuksessa. Tehotavoitteet ovat maltilliset 250hv ja yli 300Nm vääntöä.
Miten kommentoisitte tuota imupuolen siiven kokoa? En ole täällä foorumilla nähnyt kenenkään käyttävän moista yhdistelmää, vaan imupuoli ollut aina vähintään 50mm.
Tuleeko tästä nyt helposti heräävä, vai käykö niin, että paineet eivät nouse vasta kun kierroksia pirusti? Jääkö alavääntö saavuttamatta näin pienellä siivellä?
Terv.
Jouni
Itselle on ajautunut työpöydän alle uusi työkoneen pikkudiisselin turbo (pako 60, imu 42), jota ajattelin käyttää m20b25 koneen turbotuksessa. Tehotavoitteet ovat maltilliset 250hv ja yli 300Nm vääntöä.
Miten kommentoisitte tuota imupuolen siiven kokoa? En ole täällä foorumilla nähnyt kenenkään käyttävän moista yhdistelmää, vaan imupuoli ollut aina vähintään 50mm.
Tuleeko tästä nyt helposti heräävä, vai käykö niin, että paineet eivät nouse vasta kun kierroksia pirusti? Jääkö alavääntö saavuttamatta näin pienellä siivellä?
Terv.
Jouni
Comment