Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistä muutosadapteri ls3 -> gs6-37bz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kaskari
    Newbiemmer
    • Jun 2011
    • 9
    • äänekoski

    Mistä muutosadapteri ls3 -> gs6-37bz

    Hei, onko tietoa löytyykö gs6-37bz laatikolle valmista muutosadapteria, jolla saisi istumaan chevy LS3 lohkon perään? Netti pullollaan adapterejä ja swap kittejä, joilla saa käymään vaihteistoille gs6-53bz/dz ja gs6-39bz/dz. Tämä gs6-53dz on selkeästi erilainen kuin 37bz mutta onko 39 ja 37 millainen ero?? Menikö mun gs6-37bz hankinta metsään, kun tällaiseen tarkoitukseen sen hankin.. Eli saattaapi tulla kohta myyntiin..
  • Muurahainen
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #2
    Mahtaakohan tuo muutenkaan kestää LS3:n perässä? Eikö siinä ole jotain 550-600nm vääntöä vakiona?

    Ainakin laatikon speksit lupailevat vain 370nm keston.

    Comment

    • Urpo_rotta
      BTCF Member
      • May 2012
      • 5266
      • Pirkkala

      #3
      Originally posted by Muurahainen View Post
      Mahtaakohan tuo muutenkaan kestää LS3:n perässä? Eikö siinä ole jotain 550-600nm vääntöä vakiona?

      Ainakin laatikon speksit lupailevat vain 370nm keston.
      Kestää kyllä, adapterista en tiedä,
      E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
      E34 525i -90 twinturbo 427/519

      N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
      VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
      Kysy jos tarvetta

      Comment

      • naikou
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2010
        • 1742
        • vihti

        #4
        lensu power shopissa on ainakin tehty bemarin lootaan kytkinkopan sovituksia vaikka mihin laitteeseen, jos löytyy bmw sekä ls kytkinkopat niin luulis onnistuva hitsata suoraan sopiva ettei tarvii mitään adapteria väliin
        E39 523i Turbo

        Comment

        • kaskari
          Newbiemmer
          • Jun 2011
          • 9
          • äänekoski

          #5
          Juu tuo lensun paja olikin jo mielessä.. itsekin uskon että ko. Laatikko kestää, vääntöjä kuitenkaan tuskin tulee paljoa yli 600nm. Adapteri kuitenkin siinä mielessä ykkösvaihtoehto, jos laatikko kuitenkin porsii, niin uutta tilalle ilman hitsailuja kesken kauden...

          Mutta oliko noissa 37 ja 39 kytkinkopissa (kiinnitys lohkoon) sit iso ero onko kellään tietoa täällä?

          Comment

          • Keme
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2003
            • 228
            • Rannikko

            #6
            Originally posted by kaskari View Post
            jos laatikko kuitenkin porsii, niin uutta tilalle ilman hitsailuja kesken kauden...
            Vaihtaa vaan sen vanhankytkinkopan hajonneesta askista siihen uuteen askiin ja jatkaa vetoja. Ei tarvi hitsata mitään.
            JEEE JEE!

            Comment

            • kaskari
              Newbiemmer
              • Jun 2011
              • 9
              • äänekoski

              #7
              Originally posted by Keme View Post
              Vaihtaa vaan sen vanhankytkinkopan hajonneesta askista siihen uuteen askiin ja jatkaa vetoja. Ei tarvi hitsata mitään.
              Ei taida olla irroitettava kytkinkoppa jos en ihan hakoteillä ole...

              Comment

              • vaappu
                BTCF Member
                • Sep 2010
                • 1189
                • Rovaniemi/Pyhätunturi

                #8
                Kyllä niistä kaikista lähtee se koppa irti. Pikkusen joutuu vaivaa nähä. Ei tosin semmonen 3min homma.
                mb 519 täys pitkä
                mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
                e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
                e31 850i Miljoonan markan bmw.
                e21. Kimppa rassi.
                Awd corolla turbo.+420whp..

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎