tarteeko mitä tehä jos laitaa m20 seen m21 kampiaksellin ja mikä siit sitte tulee?
m20 seen m21 kampi?
Collapse
X
-
Tags: None
-
M21-81mm iskulla olevalla kampiakselilla, pitää käyttää 130mm-kiertokankia.
80mm-porauksella koneesta tule 2,4-litrainen, kuten diesel. 84mm-porauksella tulee 2,7. Muita porauksia ei tehtaantekoisissa M20-koneissa ole..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
-
eli noi riisselin kanget ja kampi paikalleen niin pitäs onnistua?€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
Ei, kun 2,0/2,3/2,7-kiertokanget, niin sitten onnistuu. Dieselin kiertokankia et voi bensakoneessa käyttää, niiden männäntapille(27mm eli isompi) et varmaan löydä bensakoneen mäntiä.
Jos aiot tehdä 80mm porauksella, niin mitäs mäntiä ajattelit silloin käyttää.
Pikku vinkki, mulla on hyllyssä korkeapuristeiset TULITERÄT 2,7:n männät, juu-u ja myytävänä.
Noilla männillä 84mm, dieselin kampiakselilla ja 130mm-kiertokangella tulee juurikin sellainen korkeapuristeinen 2,7-kone..
Comment
-
-
.
Comment
-
-
Kas kas, näitä 2,7:ja alkaa tulee kuin sieniä sateella.No mikäs siinä ,on se paljon kivempi ajella kuin vakiona .
Comment
-
pitäähän toi rueta kokeileen on
ko siit niin palio hyötyy ku puhutaan.....€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
Originally posted by nullzweiAi miten niin? Mulla on mun E30-touringissa vakiona 2.7
Comment
-
hetkinen kun puhutaan näistä 130mm kangista, niin mitataanko se reikien keskikohtien välinen etäisyys? ajattelin ku mulla on jotkut ylimääräiset tallissa ja ne taitaa olla just tollaset..
Comment
-
keski kohtien välinen etäisyys!
mut jenkki kampia joskus on ilmoitetti (teräs) koko pituutena!€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
Originally posted by nullzweiAi miten niin? Mulla on mun E30-touringissa vakiona 2.7
niin mut..... se on ...........
€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
Comment