Oisko täällä fiksummilla ideaa mistä lähtis selvittelee vikaa?
Tällänen stoori pidemmän kaavan mukaa
Eli tosiaan potilaana on E36 325TDs -98 ja tällänen ”hauska” äksidentti kävi tänään;
Eilen toimi hienosti, ja pakittelin halliin sisään, ohimennen vähä sohvaaki päin
Tänään oli tarkotus käydä vähän sutimassa, Löin auton käyntiin, niin samaan aikaa tuuli pölläytti auton alla olleen suojamuovin flektin välii ja sielt myös hihnan välii.. Eisiin sammutin heti kun näin et mikä vittu siel pyörii..
Varmaa 1.5tuntia revin niit riekaleita sielt jokavälistä ja vihdoin kaikki pois, välillä joutu vähän konetta pyöräyttää startilla että hihna pyörii..
Huomasin et jostai laturin nurkalta (termari?) vuotaa jäähäriä.. No ei siinä.
Jäähäriä koneeseen, Auto käymää ja tallista ulos, kävi ehkä 2min siin pihalla niin alko käymää huonosti ja puutuun, ja sammu siihen..
Sen jälkee ei vittu ei. Pari kertaa kävi ehkä muutaman sekunnin vaivalloisesti hirveen sahaamisen päätteeks ja sit sammu..
Ihan kun ois aine loppu, mut just kävin eilen vetää sinne puolitankkii diisselii, eli sitä on kyllä..
Voiko olla käyny niin huono tuuri että maalauksessa käytettävä suojamuovi mikä oli auton alla, on rikkonu jotain minkätakia nesteet tulee pihalle?
Ja vaikka nesteet vuotaakin, kyllähän ton käydä pitäs.. Mistä vois johtua tää?
Onko näissä tankin / ja akun nurkalla jotai ns hätäkatkasijaa pumpulle mikä olis voinu mennä päälle? Kyseessä siis aika raatokuntonen sutimalelu, ja huomasin et sohvaan pakittaessa oli akku päässy vähän liikkuu ja plus kenkä osunu runkoon
Voiko olla pumppu kärähtänyt? Vai joku ns hätäkatkasija menny päälle?
Voiko olla joku ottanut itteensä kun muutamaan kertaa muoveja irrotellessa startilla pyöräytti konetta?
Eilen kuitenkin sen sohvan osuman jälkeen oli vielä varmaan ~5-minuuttia tyhjäkäynnillä, ja tänään lähti ekalla kerralla ihan nätisti käymään kuitenkin.
Edit auto siis aiemmin toiminut, alkuviikolla ajoin varmaan ~300km.
Muutaman kerran teki sillon yleensä kylmäkäynnistyksen yhteydessä että ei heti lähtenyt, sen yhdistin siihen että aina ei vilahtanut se pumpun(?) merkkivalo mikä hehkun valon vieressä on. Aina kuitenki lähti kun pari kertaa käytti virrat päällä ja pois.
Tällänen stoori pidemmän kaavan mukaa
Eli tosiaan potilaana on E36 325TDs -98 ja tällänen ”hauska” äksidentti kävi tänään;
Eilen toimi hienosti, ja pakittelin halliin sisään, ohimennen vähä sohvaaki päin
Tänään oli tarkotus käydä vähän sutimassa, Löin auton käyntiin, niin samaan aikaa tuuli pölläytti auton alla olleen suojamuovin flektin välii ja sielt myös hihnan välii.. Eisiin sammutin heti kun näin et mikä vittu siel pyörii..
Varmaa 1.5tuntia revin niit riekaleita sielt jokavälistä ja vihdoin kaikki pois, välillä joutu vähän konetta pyöräyttää startilla että hihna pyörii..
Huomasin et jostai laturin nurkalta (termari?) vuotaa jäähäriä.. No ei siinä.
Jäähäriä koneeseen, Auto käymää ja tallista ulos, kävi ehkä 2min siin pihalla niin alko käymää huonosti ja puutuun, ja sammu siihen..
Sen jälkee ei vittu ei. Pari kertaa kävi ehkä muutaman sekunnin vaivalloisesti hirveen sahaamisen päätteeks ja sit sammu..
Ihan kun ois aine loppu, mut just kävin eilen vetää sinne puolitankkii diisselii, eli sitä on kyllä..
Voiko olla käyny niin huono tuuri että maalauksessa käytettävä suojamuovi mikä oli auton alla, on rikkonu jotain minkätakia nesteet tulee pihalle?
Ja vaikka nesteet vuotaakin, kyllähän ton käydä pitäs.. Mistä vois johtua tää?
Onko näissä tankin / ja akun nurkalla jotai ns hätäkatkasijaa pumpulle mikä olis voinu mennä päälle? Kyseessä siis aika raatokuntonen sutimalelu, ja huomasin et sohvaan pakittaessa oli akku päässy vähän liikkuu ja plus kenkä osunu runkoon
Voiko olla pumppu kärähtänyt? Vai joku ns hätäkatkasija menny päälle?
Voiko olla joku ottanut itteensä kun muutamaan kertaa muoveja irrotellessa startilla pyöräytti konetta?
Eilen kuitenkin sen sohvan osuman jälkeen oli vielä varmaan ~5-minuuttia tyhjäkäynnillä, ja tänään lähti ekalla kerralla ihan nätisti käymään kuitenkin.
Edit auto siis aiemmin toiminut, alkuviikolla ajoin varmaan ~300km.
Muutaman kerran teki sillon yleensä kylmäkäynnistyksen yhteydessä että ei heti lähtenyt, sen yhdistin siihen että aina ei vilahtanut se pumpun(?) merkkivalo mikä hehkun valon vieressä on. Aina kuitenki lähti kun pari kertaa käytti virrat päällä ja pois.