itse ainakin sain ilmattua ihan sillä että syyläristä ilmausruuvi auki ja 15min annoin koneen käydä tyhjäkäyntiä lämpösenä.. ja autona E34
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ihme vika, M50B25 lämpöongelma.
Collapse
X
-
Ei se auton vika ole että sen vesipumpun kanssa piti arpoa niin kauan että hajosi. Noista on menny pumput järjestään, mutta silti niitä ei voi vaihtaa kun "kyl sen sit huomaa eikä viitti turhaan vaihtaa".
Jos huutaa coolant leveliä ja paisarissa on vettä, anturissa on vikaa. Sillä anturilla ei taas ole mitään merkitystä jos kerran vesiä lykkää ulos. Jos puhaltaa lämmintä vain silloin tällöin ja lykkää vedet ulos vain silloin tällöin, taitaa olla ihan vaan ilmaa järjestelmässä. Ainakin toistaiseksi, kyllä sen kansipahvinkin sieltä poltettua saa kun tarpeeksi monta kertaa kokeilee keittääkö vielä. Trial & error ei ole paras tapa korjata autoa, riippuen toki kukkarosta.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
huolto
Originally posted by maxxtekis mieli polttaa toi pommi
Ne ei oo missään vehkeessä ikuisia, moniin kippoihin niitä vaihdetaan 40tkm välein.
Jos pumppu on kunnossa se ei taatusti polkemalla hajoa...
ei herneitäAprilia RSV4
Comment
-
Comment