Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20&m50 koneittein kiertokankien ja mäntien mittoja.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ytte
    BTCF Member
    • Jul 2003
    • 248
    • Pyhäjärvi

m20&m50 koneittein kiertokankien ja mäntien mittoja.

Paljoko on kyseisten koneitten kiertokankien kampikaulan laakerin halkasia sekä paksuus?

Voortin 2.5 litraseen kutoseen pitäisi paremmat männät+kanget vaihtaa ja pure-pf:llä näytti olevan mukavat kanget ja männät m50 koneeseen tarkoiteittuna. Vähän poraamalla lohkoa 2.5:n männät menisi hyvin ja kankien pituuksiakin näytti olevan 140mm joka olisi aika mukava kankisuhteen kannalta.
    F10 LCI -15
    E60 LCI -08
  • raven82
    Bimmer Fanatic
    • May 2003
    • 378
    • tampere

Oletko jo laittanu ruottin pojille emailia.Sen verran mitä oon tuota niiden foorumia lueskellu.Niin olen käsittänyt että palikkaa Ford:iin kyseiseltä pajalta myös löytyy.

Comment

• ytte
      BTCF Member
      • Jul 2003
      • 248
      • Pyhäjärvi

Originally posted by raven82
      Oletko jo laittanu ruottin pojille emailia.Sen verran mitä oon tuota niiden foorumia lueskellu.Niin olen käsittänyt että palikkaa Ford:iin kyseiseltä pajalta myös löytyy.
      Enpä ole kysellyt eikä ne vissii suomee ymmärrä kun on tuo ruotsi ja englantikin vähän ruosteessa

topicin postauksen jälkeen huomasin, että virtala racingillä on wisecon 84 porauksella olevia full dome mäntiä 190e hintaan ja eagel:n kankia oikeen kokosella kampikaulalla, eli 50:llä. Pure-pf:llä ois silti osat halvempia.
      F10 LCI -15
      E60 LCI -08

Comment

• Melitos
        Newbiemmer
        • May 2005
        • 25
        • Vaasa

Comment

• ytte
          BTCF Member
          • Jul 2003