tulipa mieleen kestääkö nuo m57 laatikkoöljynjäähdytyskennot paineita. jos laittaisi vaikka vanoksen öljyletkut jollain viritelmällä sen vedellä jäähdytetyn kennon läpi niin että öljyn ja nesteen lämmöt tasaantuisivat ja öljy jäähtyisi ainakin osittain paremmin. voihan sen myös toisaalta toteuttaa sellaisen 200e rosvolaippa tyyppisen öljysuodatinkannen kautta toteuttaa AN-letkuilla jolloin jäähdytysteho olisi suurempi. ei tarvitsisi murehtia ulkoisista termostaateista tai lämpöjen tasaantumisesta
Announcement
Collapse
No announcement yet.
low budget öljynjäähdytin kyhäelmä
Collapse
X
-
Ei vanoksessa kierrä öljy niin joutusasti että olis jäähdyttimestä mitään hyötyä siinä välissä, mielummin tuplabanjo suodatinjalan lähtöön, siitä letku jäähdyttimeen ja paluu jonnekin sopivaan paikkaan...ja kannattaa laittaa termostaatti jos haluaa että katuajossa moottori lempeää normaaliin tapaan eikä tunnin päästäLast edited by naikou; 18-06-2020, 03:54.E39 523i Turbo
Comment
-
-
Eihän tuollainen tartte termostaattia. Siinähän ideana on nimenomaan kierrättää kylmää öljyä jäähdyttimen, tai siis lämmönvaihtimen läpi, jotta nopeammin lämpenevä jäähdytinneste lämmittää kylmän öljyn ja yrittää pitää sen siinä noin 90 asteessa.
Köyhän miehen versio vaikka tästä.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
Comment