Moi, mulla alla X3 (F25) B47 koneella eli vakiona se 190hp + 400Nm
Optimoinnissa luvataan loppuluvuiksi 225hp ja 460Nm. Lisäksi laatikon ohjelmoinnilla saisi vääntöalueen laajemmin käyttöön. Muutama asia kuitenkin askarruttaa.
1. Konehan on yhdellä turbolla, mutta optimoinnilla pääsisi samoihin lukemiin mitä on vakiona saman vuoden tuplaturboisessa 25d koneessa (231hp+450Nm). Kestääkö tuon 2.0d vakioturbo nuo lukemat?
2. Saman ikäinen 25d X1 0-100 km/h on 6,6sek ja X5 8,2 sek.
Olettaisin, että tämä menisi tuohon väliin eli vakio 8,6sek voisi tippua 7 alkaviin lukemiin, mutta huomaako oikeasti ajossa tuon + 35hp / 60Nm eron??
3. Laatikko lienee sama, mitä tehokkaammissakin malleissa eli kestänee helposti tuon lisääntyneen +60Nm väännön?
Optimoinnissa luvataan loppuluvuiksi 225hp ja 460Nm. Lisäksi laatikon ohjelmoinnilla saisi vääntöalueen laajemmin käyttöön. Muutama asia kuitenkin askarruttaa.
1. Konehan on yhdellä turbolla, mutta optimoinnilla pääsisi samoihin lukemiin mitä on vakiona saman vuoden tuplaturboisessa 25d koneessa (231hp+450Nm). Kestääkö tuon 2.0d vakioturbo nuo lukemat?
2. Saman ikäinen 25d X1 0-100 km/h on 6,6sek ja X5 8,2 sek.
Olettaisin, että tämä menisi tuohon väliin eli vakio 8,6sek voisi tippua 7 alkaviin lukemiin, mutta huomaako oikeasti ajossa tuon + 35hp / 60Nm eron??
3. Laatikko lienee sama, mitä tehokkaammissakin malleissa eli kestänee helposti tuon lisääntyneen +60Nm väännön?