Moi!
Mulla on E36 mihin on laitettu m57 184hp moottori e46:lta. Ecu:lla on EWS delete ja on optimoitu (fekzen).
Nii nyt ongelmiin. Moottori toimii muuten hyvä, mutta joskus se ei haluu starttaa.
Vikakoodit kun ei lähtee käyntiin:
13600 Motorlagersteuerung
2550 Raildruckueberwachung im Start
7728 Ladedruck-Regelung oder ladedrucksteller
256 Luftmassenmesser
4501 Raildruckregelventil
Kun sitten odottaa vaa jonkun aikaa nii sitten voi lähtee käyntiin ja kaikki vikakoodit voi poistaa. Jos se on lähtenyt käyntiin aamulla, sen jälkeen päivällä ei oo mitään ongelmia. Voi toimii viikko tai kaks, mutta aina tapahtuu joskus. On vaikee ettii vikaa ku ainoastaan tapahtuu aamulla ku on lähdössa töihin, ja sitten ku tulee kotiin töistä, nii sitten yleensä starttaa.
Mun mielestäni tää kuuluu niinku joku kaapelivika vai sitten ecu:n sisällä jotain. Mulla on kokeilut vaihtaa MAF anturi ja Raildruckregelventil pumpulla, mutta vikakoodit ei voi poistaa ku vika on päällä, nii en usko että antureilla vikaa.
Haluaisin tietää jos nää kaikki anturit käyttää samaa maa vai menee samaan paikkaan johonkin, mutta näköjään BMW WDS ei löytyy mistään enää nii en oo löytynyt mistään missä voi katso.
Onko joku joskus ollu jotain sama vikaa, vai voi auttaa minua nii olisin kiitollinen.
Terveisiä Sebastian
Mulla on E36 mihin on laitettu m57 184hp moottori e46:lta. Ecu:lla on EWS delete ja on optimoitu (fekzen).
Nii nyt ongelmiin. Moottori toimii muuten hyvä, mutta joskus se ei haluu starttaa.
Vikakoodit kun ei lähtee käyntiin:
13600 Motorlagersteuerung
2550 Raildruckueberwachung im Start
7728 Ladedruck-Regelung oder ladedrucksteller
256 Luftmassenmesser
4501 Raildruckregelventil
Kun sitten odottaa vaa jonkun aikaa nii sitten voi lähtee käyntiin ja kaikki vikakoodit voi poistaa. Jos se on lähtenyt käyntiin aamulla, sen jälkeen päivällä ei oo mitään ongelmia. Voi toimii viikko tai kaks, mutta aina tapahtuu joskus. On vaikee ettii vikaa ku ainoastaan tapahtuu aamulla ku on lähdössa töihin, ja sitten ku tulee kotiin töistä, nii sitten yleensä starttaa.
Mun mielestäni tää kuuluu niinku joku kaapelivika vai sitten ecu:n sisällä jotain. Mulla on kokeilut vaihtaa MAF anturi ja Raildruckregelventil pumpulla, mutta vikakoodit ei voi poistaa ku vika on päällä, nii en usko että antureilla vikaa.
Haluaisin tietää jos nää kaikki anturit käyttää samaa maa vai menee samaan paikkaan johonkin, mutta näköjään BMW WDS ei löytyy mistään enää nii en oo löytynyt mistään missä voi katso.
Onko joku joskus ollu jotain sama vikaa, vai voi auttaa minua nii olisin kiitollinen.
Terveisiä Sebastian
Comment