Announcement

Collapse
No announcement yet.

vm 95 m50 -> kiertokanget m20?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jupeli
    Newbiemmer
    • Jun 2017
    • 25
    • vesanto

    vm 95 m50 -> kiertokanget m20?

    Elikkäs olisi rakenteilla m20 turbokone, johon tarkoitus laittaa m50 kiertokanget kun kestävät kuulemma enemmän.

    Käyköhän tosta vanoksellistakin (95vm) vai onko niin uusi jo ettei käy?
    Foorumilta selailin niin ainakin non vanoksen pitäisi käydä?
    Last edited by jupeli; 21-10-2020, 00:21.
  • Urpo_rotta
    BTCF Member
    • May 2012
    • 5258
    • Pirkkala

    #2
    Ihan vanhimman eli vanoksettoman kanget on kaikkein jykevimmät
    E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
    E34 525i -90 twinturbo 427/519

    N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
    VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
    Kysy jos tarvetta

    Comment

    • ihenkkaz
      Bimmer Rookie
      • Oct 2011
      • 66
      • Merijärvi

      #3
      Vanos koneessa 140mm kanki.. vanhemman vanoksettoman 2.0/2.5 kanget kestää mukavasti
      Ascona B m20 turbo +600whp
      E61 525D lci manual m-sport

      Comment

      • jupeli
        Newbiemmer
        • Jun 2017
        • 25
        • vesanto

        #4
        Okei sillä kyselin kun oisi ollut hyllyssä valmiina vanoksellisen kanget, mutta ei niille sitten taida käyttöä tullakkaan.

        Comment

        • naikou
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2010
          • 1688
          • vihti

          #5
          Kyllä ne m52b25 koneeseen passaa ja kestää edes vähän paremmin kuin ne mitkä siinä on tehtaalta, itekin laitoin sellaset kun siihenaikaan ei viel tiedetty miten halpis maxpeedinrodsit onkin yllättävän hyviä. Nyt jos kasailisin niin ehdottomasti kaikki bmw vakio mäntä/kanki on ehdoton nounou.
          E39 523i Turbo

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎