Piti tulpat vaihtaa, mutta yritykseksi jäi. Onko näissä N20 koneissa tulpat ja venakopan holkit aina vinossa toisiinsa nähden vaiko vain minulla?
Motonetistä hain 3/8 väännöllä 12 kulmaisen 14mm tulppa-avaimen ja tuntuu ettei se mene tarpeeksi syvälle, vaan osuu kopan holkkiin. Uuteen BMW alkuperäiseen irto tulppaan käy kyllä. Vai onko kyseinen tulppahylsy liian pitkä tähän hommaan, 90mm? Jatkovarsi on kallistuva "wobbla".
Ja jos jollain on esim. tälläinen, olis kiva tietää paljonko on hylsyn ulko halkaisija?
Motonetistä hain 3/8 väännöllä 12 kulmaisen 14mm tulppa-avaimen ja tuntuu ettei se mene tarpeeksi syvälle, vaan osuu kopan holkkiin. Uuteen BMW alkuperäiseen irto tulppaan käy kyllä. Vai onko kyseinen tulppahylsy liian pitkä tähän hommaan, 90mm? Jatkovarsi on kallistuva "wobbla".
Ja jos jollain on esim. tälläinen, olis kiva tietää paljonko on hylsyn ulko halkaisija?
Comment