Vaihdoin tuohon sigun kulkineeseen uuden LUK:in vauhtipyörän ja kytkinasetelman, kun edellinen vauhtipyörä alkoi täristellä liikkeellelähdöissä.
Edellinen vaiva hävisi mutta nyt uutena "ominaisuutena" tuli kytkinpolkimen hienoinen kierrosten mukana muuttuva tärinä yläasennossa juuri kun poljinta alkaa painaa. Sama toistuu yläasennossa kun kytkinpolkimen vapauttaa. Kytkin ottaa kiinni vasta huomattavasti alempana eikä silloin ilmene mitään tärinöitä. Tärinä häviää kun kytkintä painaa syvemmälle, eikä painelaakeri myöskään äännä mitenkään.
Itsellä sellainen ajatus, että tärinä ilmenesi kun juuri kun painelaakeri ottaa kiinni ja irrottaa paineasetelman kynsiin ja häviää sitten?
Onko kenelläkään ollut vastaavaa näiden kanssa. LUK:in varaosanumero kytkinasetelmalle oli vaihtunut vuosien saatossa verrattuna tuohon edelliseen asetelmaan, liekö tullut sitten tuollainen ominaisuus uudessa mukana.
Ehdotuksia, ajatuksia, jotakin...? Kiitos.
Edellinen vaiva hävisi mutta nyt uutena "ominaisuutena" tuli kytkinpolkimen hienoinen kierrosten mukana muuttuva tärinä yläasennossa juuri kun poljinta alkaa painaa. Sama toistuu yläasennossa kun kytkinpolkimen vapauttaa. Kytkin ottaa kiinni vasta huomattavasti alempana eikä silloin ilmene mitään tärinöitä. Tärinä häviää kun kytkintä painaa syvemmälle, eikä painelaakeri myöskään äännä mitenkään.
Itsellä sellainen ajatus, että tärinä ilmenesi kun juuri kun painelaakeri ottaa kiinni ja irrottaa paineasetelman kynsiin ja häviää sitten?
Onko kenelläkään ollut vastaavaa näiden kanssa. LUK:in varaosanumero kytkinasetelmalle oli vaihtunut vuosien saatossa verrattuna tuohon edelliseen asetelmaan, liekö tullut sitten tuollainen ominaisuus uudessa mukana.
Ehdotuksia, ajatuksia, jotakin...? Kiitos.
Comment