Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motonetin jäähdytinnesteet N57 3.0d

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Patruuna
    Newbiemmer
    • Jun 2020
    • 13
    • ESPOO

Motonetin jäähdytinnesteet N57 3.0d

Löytyykö niiden valikoimasta joku aine mitä oikeasti uskaltaa laittaa. BMW: n orkkisainetta saa vissiin vain Vantaalta Schmiedmannilta ?
  • Clavurion
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 9138
    • Oulu

Vaikka tuosta.

E39 530dA -02 M-Sport
    E53 X5 3.0dA -06 Sport
    * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
    Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

• jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16419
      • Asikkala

Originally posted by Patruuna View Post
      Löytyykö niiden valikoimasta joku aine mitä oikeasti uskaltaa laittaa.
      ????? Kaikkea mitä kaupassa myydään. Joku kertonut että ei voi ?

Comment

• alpine3
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2010
        • 1265
        • Kajjjaani

Originally posted by Clavurion View Post
        Tuon pitäisi passata vallan hyvin, ei ole tarvetta orkkisaineita laittaa.
        BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
        BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey

Comment

• BMW525Xda
          BTCF Member
          • Feb 2014
          • 8681
          • Xxxxxx

Mulla on varmaan noi 3 litraiset kaikki nyt rikki kun olen tota vihreää sekoitellut vifti vifti akkuveteen joka autoon, bensoihin ja dieseleihin.

Comment

• Clavurion
            BTCF Member
            • Feb 2005
            • 9138
            • Oulu

Originally posted by BMW525Xda View Post
            Mulla on varmaan noi 3 litraiset kaikki nyt rikki kun olen tota vihreää sekoitellut vifti vifti akkuveteen joka autoon, bensoihin ja dieseleihin.

https://www.motonet.fi/fi/tuote/6098...ivihrea-5l-100
            Itse asiassa juurikin tuosta Motoxin jäähdystysnesteestä oli joskus tällä foorumilla tarinaa, että se oli saanut aikaan jonkinlaista sakkaa orrkisnesteen kanssa. Saattoi toki olla vain jotain tuote-erää koskeva ongelma, kun ei siitä kuitenkaan isompaa haloota ole ollut.
            E39 530dA -02 M-Sport
            E53 X5 3.0dA -06 Sport
            * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
            Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

• BMW525Xda
              BTCF Member
              • Feb 2014
              • 8681
              • Xxxxxx

Originally posted by Clavurion View Post
              Itse asiassa juurikin tuosta Motoxin jäähdystysnesteestä oli joskus tällä foorumilla tarinaa, että se oli saanut aikaan jonkinlaista sakkaa orrkisnesteen kanssa. Saattoi toki olla vain jotain tuote-erää koskeva ongelma, kun ei siitä kuitenkaan isompaa haloota ole ollut.
              Juu, en koskaan sotke mitään eri merkkisiä tai värisiä sekaisin. Vaihdan aina nesteet kokonaan. Teen aina akkuveteen 50/50 sekoituksen ja takakonttiin samaa samasta erästä pari litraa. Olen vaihtanut kaikkiin autoihini tuon saman nesteen niin jos tallista joutuu lisäämään (mikä on kyllä tapaus kerran kymmeneen vuoteen) ei mene sekaisin.

Just tyhjäsin m54 järjestelmän ja oli ainakin kaikinpuolin uuden veroisessa kunnossa kaikilta minne näkemään pääsi. Tuohan on tarkoitettu kyllä vanhempiin autoihin joissa alumiinia vähemmän ja puuttuikos siitä joku punaisen lisäaineosa.

Ja toki ymmärsin alkuperäisen kusymyksen väärin, kuse oli sekoittamisesta ei uuden laittamisesta 100%

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎