mulla vähän sama ongelma, ja tietenkin sama kone. kuulostaa melkein diisseliltä. pystyykö siis jotenkin tarkistamaan että mikä niistä nostimista on paskana, vai joutuuko kaikki uusimaan?
niin no, vaikeaa sanoa, mutta ei sitä ainakaan tehoissa huomaa. toisaalta eihän se oikeastaan mitään haittaa vaikka siinä on klappiakaan. ääni on vaan "vähän" ärsyttävä joskus. "M40 Power - Jännitystä, ääntä ja mystinen 40 000"
tota tehoissa huomaamista on vaikea todeta, kun et kuitenkaan ole ajanut autolla sen ollessa uusi... aina kun tehot alkaa laskea pitkässä juoksussa pikkuhiljaa, on se todella vaikea huomata...
pikkusiskon autossa nokka niin kulunut että keskikulutus on noussut kahden vuoden aikana yli litralla, silti perstuntuma on sama, nokka vaan on aivan loppu....
niin no tottahan tuo on. keskikulutus itsellä noin 8L/100km. kurkistin sinne venttiilikopan alle eikä se nokkis näyttänyt niin pahalta, mutta voihan se silti olla kulunut, pitäis melkein mitata sitä että tietäisi. no, enpä taida mitään tehdä tuolle nyt kuitenkaan kun sillä kuitenkin pystyy ajamaan . eikai se mitään riko siellä vaikka pitää ääntä?
Kannattaa ilman muuta vaihtaa/vaihdattaa kaikki nostimet samalla kertaa. Olisi hieman turhauttavaa mikäli vaihtaisi vain rikkinäisen ja huomaisi viikon kuluttua että seuraavan levis nyt
Jos viet jonnekin laitettavaksi, niin en usko että kukaan itseään kunnioittava korjaajakaan (korjaamo) vaihtaa ainoastaan yhden nostimen....
-14 Skoda Octavia 2,0TDI RS
ex. -08 Audi A3 2,0TDI Quattro
ex. -95 E36 328i Coupe Individual
ex. -93 Mitsubishi Lancer Evo III
ex. -80 E21 320/6
Comment