Bmw F25 2.0d -11
Omituista nylkytystä kyseisessä autossa ilmennyt jo pidemmän aikaa. Täristäminen/nylkytys alkaa koneen lämmetessä (kylmänä ei ongelmia). Rauhallisesti kiihdyttäessä ongelma alkaa n.1400 kierroksen kohdalla aina vaihtoon saakka. Todella hitaasti kiihdyttäessä ei niinkään ongelmaa huomaa. Loppuu kunnes vaihtaa vaihdetta ja alkaa taas samoilla kierroksilla uudelleen. Kovasti kiihdyttäessä yli 2000kierroksilla ei ongelmia ole. Maantieajossa pitää yrittää kierrokset pitää yli 2000 koska muuten nykiminen saattaa olla tasaisen jatkuvaa.
Nykiminen/nylkytys ei näy kierrosmittarissa mutta tuntuu kyllä perseessä asti
Autoa on tutkittu, vikakoodeja ei löytynyt, suuttimet pitäisi tutkimusten mukaan olla kunnossa, jakolaatikkoon on vaihdettu öljyt ja myös pistoketta käytetty irti ja kokeiltu (ei vaikutusta), kardaanit tarkastettu eikä niissäkään kuulemma ongelmaa.
Autoa ajettu ilmeisesti myös nosturilla eikä tällöin ongelmaa havaittu ollenkaan.
Ollaan vaimon kanssa haaveiltu auton vaihdosta mutta tällä hetkellä se on hiukan vaikeaa kun auto käyttäytyy näin.
Vaihteistoöljyn vaihto on varattuna, kannattaisiko samalla adaptaatiot nollata laatikosta ja opettaa uudelleen?
Jotainhan tuolla on nyt varmasti rikki tai menossa rikki enkä ihan usko öljynvaihdon vaikuttavan asiaan mutta kokeillaan silti.
Olisiko ideoita mitä voisi vielä kokeilla kohtuu helposti ja järkevällä rahasummalla kun on ihan arvailussa mikä on rikki?
Omituista nylkytystä kyseisessä autossa ilmennyt jo pidemmän aikaa. Täristäminen/nylkytys alkaa koneen lämmetessä (kylmänä ei ongelmia). Rauhallisesti kiihdyttäessä ongelma alkaa n.1400 kierroksen kohdalla aina vaihtoon saakka. Todella hitaasti kiihdyttäessä ei niinkään ongelmaa huomaa. Loppuu kunnes vaihtaa vaihdetta ja alkaa taas samoilla kierroksilla uudelleen. Kovasti kiihdyttäessä yli 2000kierroksilla ei ongelmia ole. Maantieajossa pitää yrittää kierrokset pitää yli 2000 koska muuten nykiminen saattaa olla tasaisen jatkuvaa.
Nykiminen/nylkytys ei näy kierrosmittarissa mutta tuntuu kyllä perseessä asti
Autoa on tutkittu, vikakoodeja ei löytynyt, suuttimet pitäisi tutkimusten mukaan olla kunnossa, jakolaatikkoon on vaihdettu öljyt ja myös pistoketta käytetty irti ja kokeiltu (ei vaikutusta), kardaanit tarkastettu eikä niissäkään kuulemma ongelmaa.
Autoa ajettu ilmeisesti myös nosturilla eikä tällöin ongelmaa havaittu ollenkaan.
Ollaan vaimon kanssa haaveiltu auton vaihdosta mutta tällä hetkellä se on hiukan vaikeaa kun auto käyttäytyy näin.
Vaihteistoöljyn vaihto on varattuna, kannattaisiko samalla adaptaatiot nollata laatikosta ja opettaa uudelleen?
Jotainhan tuolla on nyt varmasti rikki tai menossa rikki enkä ihan usko öljynvaihdon vaikuttavan asiaan mutta kokeillaan silti.
Olisiko ideoita mitä voisi vielä kokeilla kohtuu helposti ja järkevällä rahasummalla kun on ihan arvailussa mikä on rikki?
Comment