Announcement

Collapse
No announcement yet.

304 Schrick nokka-akseli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Arttu
    Bimmer Rookie
    • Jan 2004
    • 73

    304 Schrick nokka-akseli

    Paljonko on kyseiseen nokkaan sopiva puristussuhde vapaastihengittävään koneseen M10 ? Itse ajatelin jotain 12,5??
  • sirkus
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2004
    • 2194
    • kaustinen

    #2
    No kaverille sanoivat nokan maahantuojalla et vähintään 11:1 mut vakio männillä on vaikeaa/mahdotonta päästä 10.5:1 yli eli tarviit pattipää männät.
    Siis näin m10b18 koneessa.
    Chrysler 300c crd touring 2010
    Daily driver
    Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
    Man cave on wheels
    Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
    Built not bought
    V8, only juice&milk come in 2 litres

    Kawasaki zzr1100 fighter


    Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

    Comment

    • Arttu
      Bimmer Rookie
      • Jan 2004
      • 73

      #3
      Männät

      Kone m10b20 nyt vakio nokalla puristussuhde 11 ja mäntiin ei tarvinnut tehdä koloja. Ajattelin porata konetta vähän isommaksi niin pelkästään sekin nostaa jo puristussuhdetta. Kyllä uskosin että saan sen kahentoista pintaan... varmaankin on pakko tehdä mäntiin kolot. Kannattaako toi nokka ajoittaa vakio merkkien mukaan?

      Comment

      • Wangel436
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2002
        • 1029
        • Ylöjärvi

        #4
        Originally posted by Arttu
        Kannattaako toi nokka ajoittaa vakio merkkien mukaan?
        Eipä kannata laittaa vakioajoitusmerkkien mukaan, 304:lle oli ihan oma ajoitus (löytynee myös niiden nettisivuilta) Ulkoa en nyt muista paljonko se oikein oli? siitäkin on jo aikaa kun omaa nokkaa ajoitin.
        Autossahan pitää olla kaksi toimivaa kattoluukkua....

        E61 530D ///M-sport




        Comment

        • Arttu
          Bimmer Rookie
          • Jan 2004
          • 73

          #5
          ajoitus

          Ei kukaan sattuis muistamaan oikeeta ajoitusta tolle nokalle?

          Comment

          • Freak
            BTCF Member
            • Apr 2003
            • 2561
            • .

            #6
            Originally posted by Arttu
            Ei kukaan sattuis muistamaan oikeeta ajoitusta tolle nokalle?
            Venttiilit auki 2,9 mm, kun ykköspytyn mäntä on ykk:ssa.
            Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

            Vanha Uuden liiton mies...

            Comment

            • Tzeimi
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2004
              • 2069
              • Banshee - Jyväskylä

              #7
              Originally posted by Freak
              Venttiilit auki 2,9 mm, kun ykköspytyn mäntä on ykk:ssa.
              Nelosen imuventtiili on siis ton verran auki. Omassani ko. Schrickin nokka em. tavalla ajoitettuna ja tehtaan merkit olivat kohdillaan...
              Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
              & 02 tulpo saniteetti dyno




              Älä väkisin, ota isompi vasara.
              If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎