Announcement

Collapse
No announcement yet.

mikä ruisku/sytty ahdetulle m30 b34 koneelle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • e24
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2005
    • 628

    mikä ruisku/sytty ahdetulle m30 b34 koneelle

    kohta pitäis paneutua moottorin saloihin. eli käydä koko kone sillä silmällä läpi, että se tulee saamaan ilmaa paineistettuna sisuksiin.

    puristuksien lasku taitaa tapahtua mäntien päitä silottelemalla ja muuten taitaa kaikki nippelit kasautua originelleilla osilla.

    rusiku on kysymysmerkki. mahdollisuutena kai on jokin lisäsuuttimien ohjaus ja sytkän ohjauksen muuttaminen, jokin kallis säädettävä ruiskusetti, tai m&s


    mitä suositellaan?

    m&s toisaaltaan kiehtois, mut taitaa olla tuo sormi jokseenkin sen kanssa suussa =)

    löytyykö vapaaehtoisia m&s projektiin?

    tulevista hepoista en tiedä, mut koitan nyt kuitenkin jotakin lisäystä tehoihin saada eaton m90 ahtimella. tiedä sit miten tuo 300hp mahtais rikkoontua? onko toiveita, jos alunperin 218hp.

    minkätuottoiset suuttimet kannattasi hommata?

    kysymyksiä olis vaikka kuinka paljon, mut katsotaan alkaako näihin tulla vastauksia...
    käyttis Honda CR-v
    .... MR2
    ----------------------------
    ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)
  • aLostSheep
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 102

    #2
    Maarittele "vapaaehtoinen".

    Comment

    • Jonsku
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2002
      • 4647
      • Tuusula

      #3
      Megaruutta olisi sikäli hyvä vaihtoehto että sen suhteen saa apua ilmaiseksi (netistä) eikä yhteensä ~500e hinta (laajakaistalambdalla) ainakaan miinuspuoli ole. Toki se vaatii aikaa sitten "vähän" enemmän kuin hestec / vast.
      ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
      ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
      ex. Alpina D10 Touring #33/94
      ... and many more

      Comment

      • e24
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2005
        • 628

        #4
        taitaa noi säädettävät ruiskut kai äkkiseltään maksaa 15-2000e tai jotakin sinnepäin. eli edullista ruiskua ja hirveetä säätöä tai kallista ruiskua ja helpompaa säätöä tai ainakin helpommin löytyy ihmisiä jotka osaa säätää =)


        onko muistissa/ tiedossa m&s:n piirilevyn mittoja. mul ois tossa nurkissa pyörimässä yks pikku motronicin boxi johon ois liitinkampa olemassa. sais ns orkkis liittimellä rakennettua johdotuksen.
        käyttis Honda CR-v
        .... MR2
        ----------------------------
        ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)

        Comment

        • e24
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2005
          • 628

          #5
          ruisku ostettu merkkiä tatech
          käyttis Honda CR-v
          .... MR2
          ----------------------------
          ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)

          Comment

          • Antti O
            Bimmer Enthusiast
            • May 2005
            • 6936
            • N/A

            #6
            Meinasin suositella megasquirttia suorasytytyksellä mutten sitten kerennyt.

            Erittäin helppo asentaa ja säätää, edellisessä turboautossa oli ms-extra edissin suorasytkällä.

            Comment

            • metsberg
              Bimmer Rookie
              • Jun 2005
              • 20
              • Helsinki

              #7
              Eihän se MS ole ainoa halpis vaihtoehto - GM:n boxeista on kaivettu tietoa aika lailla ja valmiita ohjelmointityökalujakin on olemassa. esim 1227749 ymmärtää myös ylipaineen päälle, joten sekään ei ole rajoitteena. Ainoa miinus lienee, että niitä löytyy täältäpäin kovin vähän, mutta ebay auttaa tässäkin asiassa. Moisen lootan(pelkkä boxi) vopi saada alle 50 paikallisella taalalla.



              Osoitteesta löytyy postituslista, johon kannattaa liittyä, mikäli em konsepti kiinnostaa - tosin mikään BoltOn-paketti tämä ei ole, joten bitin on taivuttava ja kolvin pysyttävä kädessä...


              Hessu

              Comment

              • e24
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2005
                • 628

                #8
                Originally posted by Antti O
                Meinasin suositella megasquirttia suorasytytyksellä mutten sitten kerennyt.

                Erittäin helppo asentaa ja säätää, edellisessä turboautossa oli ms-extra edissin suorasytkällä.

                olis kai tuo tullut halvemmaksi, mutta ajattelin et en viitsi ruveta tuhertaa kolvin kanssa, olis kuitenkin joku homma mennyt sudeks ja itku päässyt kun koittaa autoa saada käymään.

                tohon saa kanssa suorasytkän, mutta taidan kuitenkin vielä tässävaiheessa lähteä jakajasytkällä liikenteeseen.

                onko kellään muuten kokemuksia triggeripyörän modailusta sileepintaiselle kampuranpyörälle? reunassa on yks nasta lienee tunnistaa asennon vai onko jokin kiekkatunnisti? eli reunaan ei saa laitettua ja ulkosyrjällä nastat repis laturin remmin... eli ilmeisesti pitäis kattoo, et saako sisäpinnalle tehtyä nastat???
                käyttis Honda CR-v
                .... MR2
                ----------------------------
                ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎