kohta pitäis paneutua moottorin saloihin. eli käydä koko kone sillä silmällä läpi, että se tulee saamaan ilmaa paineistettuna sisuksiin.
puristuksien lasku taitaa tapahtua mäntien päitä silottelemalla ja muuten taitaa kaikki nippelit kasautua originelleilla osilla.
rusiku on kysymysmerkki. mahdollisuutena kai on jokin lisäsuuttimien ohjaus ja sytkän ohjauksen muuttaminen, jokin kallis säädettävä ruiskusetti, tai m&s
mitä suositellaan?
m&s toisaaltaan kiehtois, mut taitaa olla tuo sormi jokseenkin sen kanssa suussa =)
löytyykö vapaaehtoisia m&s projektiin?
tulevista hepoista en tiedä, mut koitan nyt kuitenkin jotakin lisäystä tehoihin saada eaton m90 ahtimella. tiedä sit miten tuo 300hp mahtais rikkoontua? onko toiveita, jos alunperin 218hp.
minkätuottoiset suuttimet kannattasi hommata?
kysymyksiä olis vaikka kuinka paljon, mut katsotaan alkaako näihin tulla vastauksia...
puristuksien lasku taitaa tapahtua mäntien päitä silottelemalla ja muuten taitaa kaikki nippelit kasautua originelleilla osilla.
rusiku on kysymysmerkki. mahdollisuutena kai on jokin lisäsuuttimien ohjaus ja sytkän ohjauksen muuttaminen, jokin kallis säädettävä ruiskusetti, tai m&s
mitä suositellaan?
m&s toisaaltaan kiehtois, mut taitaa olla tuo sormi jokseenkin sen kanssa suussa =)
löytyykö vapaaehtoisia m&s projektiin?
tulevista hepoista en tiedä, mut koitan nyt kuitenkin jotakin lisäystä tehoihin saada eaton m90 ahtimella. tiedä sit miten tuo 300hp mahtais rikkoontua? onko toiveita, jos alunperin 218hp.
minkätuottoiset suuttimet kannattasi hommata?
kysymyksiä olis vaikka kuinka paljon, mut katsotaan alkaako näihin tulla vastauksia...

Comment